phnx85 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvilke rettigheter har bedriftskunder når det gjelder f.eks returrett, angrefrist, garanti, osv.. hos en nettbutikker? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 du har ikke krav på noen flere rettigheter enn andre kunder, det er opp til butikken å gi goder til bedriftene Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 du har ikke krav på noen flere rettigheter enn andre kunder, det er opp til butikken å gi goder til bedriftene Gikk vel heller på at du har dårligere rettigheter? Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Mulig jeg formulerte meg litt dårlig Jeg har hørt at bedriftskunder har færre rettigheter enn privatkunder når det gjelder f.eks angrefrist, osv.. Så det jeg lurte på var konkret hvilke rettigheter en bedritsfkunde har. Eventuelt hvilke rettigheter de ikke har :!: Lenke til kommentar
kag Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Bedriftsavtaler er indiviuelle. Dette er noe som bedriftene vanligvis ordner seg i mellom. Dog, de fleste bedrifter som tilbyr bedriftsavtaler har vanligvis noen default-bedriftsavtaler liggenes. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Stemmer helt det kag sier. Angrerett gjelder bare mellom privatpersoner og bedrifter/yrkesselgere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå