Gå til innhold

Cola sølt på cd-rom og gpu, hva bør jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

#emnetittel endret slik at den beskriver tråden bedre#

Jeg sølte cola oppi cd-rommen mens den var åpen.ER det noen som vet hva jeg skal gjøre?Sølte oxo på skjermkortet mitt.....x800 xt PE ... det begynnte å brenne , hva skal jeg gjøre? :blush:

Endret av It's me
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Du har vel kanskje plassert det her på litt feil topic vil jeg tro..

2. Søle cola på cd-rom skjønner jeg hvordan du kan ha greid, men hvordan i alle dager sølte du på skjermkortet ditt?

3. Hva er det å gjøre med oppbrent elektronikk? Kaste det i søpla. Angående cd-rom: Ta den ut av pc'n, åpne den opp, dynke med rensesprit(ikke etanol, metanol eller rødsprit :p ), la den ligge og tørke i noen dager på alle mulige sider, sett den inn igjen i pc'en og sats på at alt går bra, men for guds skyld; Tørk den ordentlig!

Lenke til kommentar

For en tragisk og unøvendig hendelse. Kastet du brusen inn i pc'en siden den traff skjerkortet i tillegg til cd-rommen?

Du får vel sende mail til butikkene der du kjøpte utstyret og høre hva de har og si.

Endret av _Marillion_
Lenke til kommentar

Ermm.. Noen som har hørt om shuttle? Der er dette fult mulig :)

Men det er faktisk ganskje godt gjort.

Anyway. Pell fra hværandre cdromen. Vask både den og skjermkortet med destilert vann. Brukt qtips! La det tørke i flere dager og ta sjansen på at det funker etterpå ;)

Pass på topic og feilposting ;)

Endret av Natrium
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...