amdgutten Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) #emnetittel endret slik at den beskriver tråden bedre# Jeg sølte cola oppi cd-rommen mens den var åpen.ER det noen som vet hva jeg skal gjøre?Sølte oxo på skjermkortet mitt.....x800 xt PE ... det begynnte å brenne , hva skal jeg gjøre? Endret 4. januar 2005 av It's me Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 1. Du har vel kanskje plassert det her på litt feil topic vil jeg tro.. 2. Søle cola på cd-rom skjønner jeg hvordan du kan ha greid, men hvordan i alle dager sølte du på skjermkortet ditt? 3. Hva er det å gjøre med oppbrent elektronikk? Kaste det i søpla. Angående cd-rom: Ta den ut av pc'n, åpne den opp, dynke med rensesprit(ikke etanol, metanol eller rødsprit ), la den ligge og tørke i noen dager på alle mulige sider, sett den inn igjen i pc'en og sats på at alt går bra, men for guds skyld; Tørk den ordentlig! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Topic er forresten også veldig intetsigende.. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Tror dette er bare tull! Hvordan få sølt i CD-rom og på skjermkortet samtidig? Da må cd-rom`en ligge rett over skjermkortet? Regner med og håper at denne tråden blir stengt fortest mulig av en mod. Lenke til kommentar
Marillion Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) For en tragisk og unøvendig hendelse. Kastet du brusen inn i pc'en siden den traff skjerkortet i tillegg til cd-rommen? Du får vel sende mail til butikkene der du kjøpte utstyret og høre hva de har og si. Endret 4. januar 2005 av _Marillion_ Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Ermm.. Noen som har hørt om shuttle? Der er dette fult mulig Men det er faktisk ganskje godt gjort. Anyway. Pell fra hværandre cdromen. Vask både den og skjermkortet med destilert vann. Brukt qtips! La det tørke i flere dager og ta sjansen på at det funker etterpå Pass på topic og feilposting Endret 4. januar 2005 av Natrium Lenke til kommentar
It's me Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Flyttet til "Annet om hardware". Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Men en ting er at de som ikke har no konstruktivt å komme med kunne la være å rakke ned på andre. Dette er langt fra værste posten jeg har sett Lenke til kommentar
Lord_Linus Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 hvis skjermkort har begynt å brenne så tror jeg det er for sent allerede. Uansett godt gjort å klare å søle cola inn i pc'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå