Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Veldig fornøyd med ADSL

Anbefalte innlegg

Med fare for å få enda en av disse tåpelige "Sverige er så mye bedre på alt bla-bla-bla" tådene, vil jeg bare skryte litt av ADSL-forbindelsen jeg har her ;)

Sitter på en linje med 3mbit inn og opptil 1mbit ut, og oppnår alltid gode hastigheter, men dagens nedlastinger fra ftp.sunet.se har slått alle forventninger.

Screenshot

Denne hastigheten holdt seg gjennom hele nedlastingen, og nå ligger jeg på det samme når jeg laster ned siste FreeBSD.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Med fare for å få enda en av disse tåpelige "Sverige er så mye bedre på alt bla-bla-bla" tådene, vil jeg bare skryte litt av ADSL-forbindelsen jeg har her ;)

Sitter på en linje med 3mbit inn og opptil 1mbit ut, og oppnår alltid gode hastigheter, men dagens nedlastinger fra ftp.sunet.se har slått alle forventninger.

Screenshot

Denne hastigheten holdt seg gjennom hele nedlastingen, og nå ligger jeg på det samme når jeg laster ned siste FreeBSD.

Er ikke tilfeldigvis nextgentel du har?

Du vet at når du bestiller ngt , så får du høyere hastighet en viss periode? :roll:

Lenke til kommentar
Er ikke tilfeldigvis nextgentel du har?

Du vet at når du bestiller ngt , så får du høyere hastighet en viss periode? :roll:

Nei, jeg bor i Sverige, så har nok ikke NGT ;) Var derfor jeg tok med at jeg håpet å unngå en av disse tåpelige "Sverige-er-så-mye-bedre-bla-bla-bla" trådene. De leder aldri noe sted allikevel :nei:

Dette var rett og slett bare en ren og usminket skrytetråd for den lokale strømleverandøren som også står for ADSL-linjene her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...