Bandidos-Pelle Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jostein Pedersen (den faste GP-kommentatoren) raste mot Dronning Sonja da hun hadde lovet ham et intervju, men det ble bare på syv sekunder. For å "ta igjen" sa han til pressen: Dette er jo helt sant. Dronningen har åpenbart hatt plastiske operasjoner, og de har ikke vært vellykkede, sier Jostein Pedersen til Dagbladet. - Hun ser ikke ut i måneskinn. Det kan du sitere meg på, sier Pedersen videre. Les alt her! MEN, i siste Senkveld på TV2 viste de en kavalkade av noe Jostein Pedersen hadde kommentert. Jeg synes det var ufattelig morsomt, jeg vet ikke med dere, men se på filmen under. SE FILMEN HER! Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Genial idé, men det manglet litt på imitasjonen av stemmen hans. Latteren satt som et skudd. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Imitasjonen? Det ER Jostein Pedersen. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Du hører jo at det er Harald Rønneberg som imiterer Jostein Pedersen. Som puretamil sier, så mangler det litt på imitasjonen. Endret 5. januar 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 HVA? Seriøst? Jeg hører det ikke jeg, men dere har sikkert rett. Uansett, synes det er morsomt, jeg. Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det er Jostein Pedersen.. slutt å kødd. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Det er Jostein Pedersen.. slutt å kødd. Ikke JP det Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Genial idé, men det manglet litt på imitasjonen av stemmen hans. Latteren satt som et skudd. What he said^^ Jostein Pedersen er fantastisk. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Har også selv lurt på om det er han eller ikke som kommenterer de greiene i Senkveld. Trodde først det var han, men har blitt litt i tvil. Hjelper det om jeg kanskje sender en mail til TV2 og spør? uansett, JP har mange geniale kommentarer. I MGP ett år når han sa at de svenske deltakerne var like sjarmerende som bokhyllen Ivar fra Ikea (eller noe i den dur) :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå