Gå til innhold

MPX Lager Problemer

Anbefalte innlegg

Jeg har bestilt en del varer fra MPX. Jeg bestilte det den 26.12.04 og då var den ene varen ubekrefte på lagert til den 30.12.04. Jeg tenkte at de skulle sende det etter den 30. da, men nei. 3.1.05 stod det etter et par dager. Etter det har det blitt utsatt til den 6., den 7. og nå i dag stod det den 8. Best. vare 4 dager har det stått siden den 30. 12.

Dette er vell ikke normalt å gjøre mot kundene sine?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hvis man bestiller noe, og en dato for levering av en vare er ubekreftet, så kan man ikke si noe om når den egentlig kommer inn. Nettbutikken TROR at de får den inn, men det er ikke bekreftet, og dermed vet de ikke.

Har som en regel (som mange andre) at jeg bestiller aldri noe som er ubekreftet på en nettbutikk. Kan til nød bestille noe som er bekreftet å komme på lager, men det vil jeg aller helst unngå. Hvis det er en vare som er "vanlig" å ha, men at man er gått tom pga. stor etterspørsel er det en annen ting, men da kan man heller ikke forvente å få varen før man får en bekreftet leveringsdato.

bertie

Lenke til kommentar

Da er det jo ikke MPX sin feil! De vet jo ikke når produsenten vil sende

varene sine, ellers hadde de fått en bekreftet dato, men når det står ubekreftet,

så vet ikke MPX noe mer enn det du gjør.

Endret av lavizh
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Bare til info:

MPX har "fått pepper" for den måten de viser lagerbeh. en rekke ganger etter det jeg kan huske..

Og selv har jeg ved mer enn en anledning sett at *bekreftet* dato har blitt flyttet fram ..flyttet fram..og flyttet fram..

Akkurat her tror jeg MPX må "skjerpe seg" litt.. evt. gjøre noe med "systemet".

En digresjon:

Datakjeden er jo enda verre..

Der kan du overhodet ikke stole på hva som vises som "På lager" på "webben"..

Stemmer så godt som aldri i de tilfellene jeg har bestilt..

I slike tilfelle synes jeg webshopen like godt kan nedlegges.. :thumbdown:

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Har hatt lignende problemet, bestilte en dvd-spindel og en BenQ 1620, og da stod det Bekreftet 20.12 på dvd-spindelen, så endret det seg til 21.12 og så til 27.12... BenQ'en var inne på lager... Ringte de 21.12 og forklarte problemet... Prisen hadde i tillegg gått opp på dvd-spindelen... Så de splitta bestillinga, sendte BenQ'en med en gang og så fikk jeg dvd-spindelen til samme prisen og portofritt den 27.12... De var raske til å rydde opp, så bra MPX :thumbup:

Alle produkter det står ubekreftet på skal man ta med en klype salt, det gjelder alle webshoper. Kommer ikke produktet inn til den ubekreftede datoen så kan man jo ikke laste webshopen, er leverantøren som svikter... Da de skriver bekreftet på et produkt så er det jo så klart en helt annen sak...

Endret av joho83
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...