Joachim_F Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ensemble Studios har nå latt seg intervjue om Age of Empires III, og som ventet hadde de mye spennende å si. Les artikkelen her Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Apropos bygninger og murer; i og med at spillet benytter seg av en realistisk fysikkmotor, vil alle bygninger ødelegges på en autentisk måte, bit for bit. Dette betyr for eksempel at tårn kan falle over soldater og knuse dem, og slik bruk av realistisk fysikk har så vidt vi vet aldri tidligere blitt brukt i et sanntidsstrategispill. Å så in i hampetampen! Dette kan ta helt av tror jeg! Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Altså, 'Soldiers Heroes of WW2' har en helt genial fysikkmotor og fungerer på samme måte forklart over. Sitter folk oppå ein tanks mens den kjører gjennom eit hus, blir soldatene skadet/drepte av delene som faller ned. Når eit kjøretøy sprenger kan soldatene bokstavlig talt bli knust om dei får flygende deler over seg. Og masse andre eksempler. Btw. Det spillet anbefales til alle som liker RTS. Men tilbake til topic. Fytte rakker så fint det ser ut. RTS spill med bra fysikkmotor er også alltid eit stort pluss. Håper bare dei beholder "feelingen" fra dei tidligere AoE spilla. Endret 4. januar 2005 av ac_ Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 blir bare meir og meir imponerande dette. får håpe at dei klarer å leve opp til forventningane no da. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) lover bra Endret 4. januar 2005 av 2mass Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Dette høres helt sykt ut! Fysikken, grafikken... Gleder meg som en unge! Og jeg liker ikke RTS engang! Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Dette blir dritbra! Gleder meg sykt til det kommer bilder! Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Dette blir dritbra! Gleder meg sykt til det kommer bilder! Hvis du gjør et kjapt søk på IGN finner du dette: http://media.pc.ign.com/media/721/721644/imgs_1.html Lenke til kommentar
FFX Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Den grafikken var jævlig fin.. Lenke til kommentar
Brighto Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 *Glede seg sinnsjukt!* Det ser jæ**** bra ut! Lenke til kommentar
Drakir-Frost Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jepp det så helt utrolig bra ut på di bildene... bare å glede seg til dette ja.. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Dette blir dritbra! Gleder meg sykt til det kommer bilder! Hvis du gjør et kjapt søk på IGN finner du dette: http://media.pc.ign.com/media/721/721644/imgs_1.html Bildene ser vel ikkje helt in-game ut... Eller? Endret 4. januar 2005 av Pusur1993 Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jo, det der er ingame Da gleder eg meg så sykt! Håper det ikkje tar lang tid før en eventuell demo kommer ut.(lovlig eller ei ) Lenke til kommentar
kris33 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det ligger også info og bilder på www.ensemblestudios.com Men siden er sykt treg Lenke til kommentar
Akira Kurosawa Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 oh får en iling gjennom hele kroppen Big time fan av AoE spillene spesielt ener'n Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Fy FAAAN hva jeg gleder meg DIGGE bilder... OMG OMG OMG... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 syke screenshots.... grafikken blir vertfall ikke noe å nedsette på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg