Totenkopf Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Tittelen på tråden burde vel si sitt om hva denne tråden handler om, men hvis du av en eller annen grunn ikke fikk lest den i farten så var den altså "Hva gjør du for å øke den norske levestandarden?". Jeg mener selv at jeg øker vår levestandard ved å unngå å videresende kjedebrev, varsler om diverse "livsfarlige" msn-virus og sist, men ikke minst, spam til de 134,7 personene jeg visstnok må sende e-posten til hvis jeg vil unngå å stå i fare for å miste min hotmail, bli en evenukk, ødelegge harddisken min og det som verre er. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Dropper idiotiske tråder på diverse diskusjonsfora Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 gjør dagen bedre for ca 300-350 brukere... Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Sipper ikke over levestandarden vår... den er egentlig helt fantastisk.... Lenke til kommentar
svamp Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Redusere forbruk av alt. Kanskje vi egentlig har for høy levestandard. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Forbruker penger, som går til bevaring av arbeidsplasser og penger til staten. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 - Eier campere - Hiver ikke søppel på bakken - Sprer budskapet om at orddeling suger hytte penis - Bøffer ikke - Slår ikke (hardt) - Tar ikke opp plass til mer enn én når jeg sitter på T-banen Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hadde alle vært som deg, sosohal.. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Eg...... *Klager ikke om alt eg ser slik de fleste nordmenn gjør. *Kaster heller ikke søppel ute....tror eg. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Jeg kaster ikke søppel inne, derfor bedrer jeg livet for moren min som mest sannsynlig ville plukket det opp, og derfor fått ryggproblemer, som igjen sparer samfunnet for legeutgifter og slikt. EDIT: Well, duh! Jeg kaster i søppelkasser inne, da! Men ikke på gulvet. Endret 4. januar 2005 av fredrikrb Lenke til kommentar
MagE Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) kaster aldri søppel på bakken. hender jeg av og til plukker opp søppel fra bakken og kaster det i søppelet jeg går ikke rundt og gir livsfarlige "medesiner" til folk Endret 4. januar 2005 av MagE Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Jeg utdanner meg til å bli sivilingeniør i Energi og Miljø, et yrke som er svært viktig for energinasjonen Norge Og så rakker jeg ned på finkultur og andre ting som ødelegger for folkekultur. Endret 4. januar 2005 av GolfBag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Leier ut filmer. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Stopper sånn msn spam drit som " hvis du ikke sender dette videre vil en jente stå ved sengen din og DREPE deg i natt" eller, her er en jeg fikk nettop: "Til Lørda'n er det den store kline dagen. send denne til 10 personer du bryr deg om. sender du ikke denne til 10 personer i løpet av 2 minutter kommer du ikke til å ha hell i kjærligheten på 10 år. lykke til er du heldig finner du kansje din store kjærlighet.... Hvem vet " Ellers, snill og vennlig mot folk jeg ikke kjenner.. Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg jobber på spreng for å utrydde fedon lindberg & Co. Verden er medre når Norge er fri. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hvordan er verden når den er medre? Og... er norge fri eller fritt? Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Unngår å poste i denne tråden. Ojda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå