Gå til innhold

Hva gjør du for å øke den norske levestandarden?

Totenkopf

Anbefalte innlegg

Tittelen på tråden burde vel si sitt om hva denne tråden handler om, men hvis du av en eller annen grunn ikke fikk lest den i farten så var den altså "Hva gjør du for å øke den norske levestandarden?".

Jeg mener selv at jeg øker vår levestandard ved å unngå å videresende kjedebrev, varsler om diverse "livsfarlige" msn-virus og sist, men ikke minst, spam til de 134,7 personene jeg visstnok må sende e-posten til hvis jeg vil unngå å stå i fare for å miste min hotmail, bli en evenukk, ødelegge harddisken min og det som verre er.

:ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kaster ikke søppel inne, derfor bedrer jeg livet for moren min som mest sannsynlig ville plukket det opp, og derfor fått ryggproblemer, som igjen sparer samfunnet for legeutgifter og slikt.

EDIT: Well, duh! Jeg kaster i søppelkasser inne, da! Men ikke på gulvet. :thumbup:

Endret av fredrikrb
Lenke til kommentar

Stopper sånn msn spam drit som " hvis du ikke sender dette videre vil en jente stå ved sengen din og DREPE deg i natt"

eller, her er en jeg fikk nettop:

"Til Lørda'n er det den store kline dagen.

send denne til 10 personer du bryr deg om.

sender du ikke denne til 10 personer i løpet av 2 minutter kommer du ikke til å ha hell i kjærligheten på 10 år. lykke til er du heldig finner du kansje din store kjærlighet.... Hvem vet "

:realmad:

Ellers, snill og vennlig mot folk jeg ikke kjenner..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...