Cerik Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har handlet en del småting hos Microplex de sste årene og det har blitt dyrt fordi man må betale frakt. Snakket tilfeldigvis med en på datakjeden i Bergen og han sa det bare var å sende mail til de med navn og varenummer på det du ønsket å kjøpe fra Microplex så kjøpte de det og jeg slapp frakten. Det funket meget bra. Så det fortsetter jeg med fra nå av. Et lite tips til dere der ute. Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Bra service, men hvem skal vi rose? Microplex eller datakjeden ? Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvorfor er det ingen slike sjapper i Hamar? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvorfor er det ingen slike sjapper i Hamar? Fordi hamar er et lite høl? Lenke til kommentar
svingstang Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 får du samme prisene da??? litt overraskende i så fall fordi microplex kjøper vel noe større kvanta.... Lenke til kommentar
geronimo Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 datakjeden kan faktisk selge billigere enn microplex har jeg sett Lenke til kommentar
Thunder_silence Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Heisann! Du fra Hamar som savner tilbud på varer fra Microplex hos en lokal levarandør. Du kan kontakte Kjell Arne på [email protected]. Han skaffer deg varer fra Microplex, så får du se hvordan du kommer ut! Lenke til kommentar
Cerik Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 får du samme prisene da??? litt overraskende i så fall fordi microplex kjøper vel noe større kvanta.... Jepp fikk samme prisen som hos Microplex på det jeg kjøpte, og slapp unna frakten. Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Heisann! Du fra Hamar som savner tilbud på varer fra Microplex hos en lokal levarandør. Du kan kontakte Kjell Arne på [email protected]. Han skaffer deg varer fra Microplex, så får du se hvordan du kommer ut! Driver han en butikk, eller snakker vi svart under bordet? @CrZy_T: Kom til Hamar, mere grop en hull Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Digital Impuls har mye av varene til microplex billigere. Sjekker bestandig først hos de. Kjekt med butikk nede i byen Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Heisann! Du fra Hamar som savner tilbud på varer fra Microplex hos en lokal levarandør. Du kan kontakte Kjell Arne på [email protected]. Han skaffer deg varer fra Microplex, så får du se hvordan du kommer ut! Driver han en butikk, eller snakker vi svart under bordet? @CrZy_T: Kom til Hamar, mere grop en hull Har bodd på hamar. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Er det noen i Stavanger som gjør det samme? Tilbyr varer fra Microplex altså? Lenke til kommentar
hkg Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hvorfor er det ingen slike sjapper i Hamar? Finnes en slik butikk i hamar. Avatek.no tar inn alt microplex har pluss alt komplett har. Får tak i omtrent alt og slipper frakt. Endret 4. januar 2005 av hkg Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 er temmelig sikker(les: tror) at Så Lett Data i sandefjord også gjør dette.. de var i allefall hyggelige og skaffet meg en heatpipe til en svært akseptabel pris Lenke til kommentar
Karmacom Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Bra service, men hvem skal vi rose? Microplex eller datakjeden ? Du kan rose meg? Karmacom Lenke til kommentar
staf Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 får du samme prisene da??? litt overraskende i så fall fordi microplex kjøper vel noe større kvanta.... Jepp fikk samme prisen som hos Microplex på det jeg kjøpte, og slapp unna frakten. kan du hente varene i butikken datakjeden da? Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 får du samme prisene da??? litt overraskende i så fall fordi microplex kjøper vel noe større kvanta.... Jepp fikk samme prisen som hos Microplex på det jeg kjøpte, og slapp unna frakten. kan du hente varene i butikken datakjeden da? Datakjeden har kun butikker, ikke webshop. Bare vareutvalget som ligger på nett Lenke til kommentar
Loeb Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 Har handlet en del småting hos Microplex de sste årene og det har blitt dyrt fordi man må betale frakt. Snakket tilfeldigvis med en på datakjeden i Bergen og han sa det bare var å sende mail til de med navn og varenummer på det du ønsket å kjøpe fra Microplex så kjøpte de det og jeg slapp frakten. Det funket meget bra. Så det fortsetter jeg med fra nå av. Et lite tips til dere der ute. Håper dette også gjelder for Datakjeden i Trondheim Lenke til kommentar
magio Skrevet 10. januar 2005 Del Skrevet 10. januar 2005 Så da er det bare til å sende en mail til datakjeden her i Bergen, så kan jeg komme ned å hente det når de får det inn? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå