_Xander Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Er det noen som vet om et godt produkt for å fjerne riper... Fikk idag riper i skjermen på min nye siemens sx1. Dumme, dumme stift på busskortet mitt....!!!! Takk hvis dere kommer opp med noen gode produkter, gjerne noen erfaringer også... =) Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Denne her kanskje? Det var en flott mobil det :!: Skal visstnok funke bra sånn polish da... Lenke til kommentar
Shar9 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 HAHA den var go! Tøff mobil da Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvor mye innebygget minne er det på den da?` 40 GB? :!: Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg har selv testet Displex på to SX1-mobiler, og det fungerer fett. Den greier uheldigvis ikke å fjerne de værste ripene og sprekker, men det hjelper meget godt mot de fleste andre riper. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kompis av meg hadde en sinnsykt nedripet å stygg skjerm, så en dag tok han noe bil polish å polerte skjermen...Ble god som ny å kanskje enda litt bedre... Verdt et forsøk....=) Har heldigvis ingen riper i min mobil da jeg er kjempe forsiktig med å ikke ha noe annet hardt i lommen jeg har mobiln i... Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg har selv testet Displex på to SX1-mobiler, og det fungerer fett. Den greier uheldigvis ikke å fjerne de værste ripene og sprekker, men det hjelper meget godt mot de fleste andre riper. Hvor kjøper jeg så dette, og hvor mye koster det? Og hvordan fungerer det? Ved å slite ned skjermen, eller ved å tette igjen hullene..? Er det vanskelig, altså, kan jeg få unødvendige klumper i skjermen eller noe ved å gjøre en feil. Mange spørsmål der, men hjertelig takk for svar. Lenke til kommentar
tommy007 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Du kan kjøpe det her http://hammar.no/index2.asp Lenke til kommentar
kensyv Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 seriøst, funker dette uten å lage mere riper?? klarte å mekke noen riper i telefon i sta :S Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Displex er bra på mellomgrove riper. Men her gjelder det å gnikke og skrubbe lenge for et "perfekt" resultat. På små riper og riper som man må streve for å se så har jeg gode erfaringer med en lignende polish, men for cder. Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Hvor kjøper jeg så dette, og hvor mye koster det? Du kan kjøpe det på Clas Ohlson for eksempel. Lenke til kommentar
elitoo Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 får nesten kjøpe en sånn tube jeg også. fikk en ganske stygg ripe i sx1'en i dag. virker som skjermen er veldig "myk" og at det blir veldig fort riper i den Lenke til kommentar
mandela Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Hvor kjøper jeg så dette, og hvor mye koster det? Du kan kjøpe det på Clas Ohlson for eksempel. funker den på plastic display som på nokiaer med utskiftbare deksler? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 funker den på plastic display som på nokiaer med utskiftbare deksler? Ja Lenke til kommentar
Sixors Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 Displex er kjempedyrt. 50 lapp for en bitteliten tube. har det for meg at det går like bra med bilpolish evnt noe lakkforsegling e.l. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 En liten 50 lapp for Displex mener jeg er en grei pris. Det får nok deg til å behandle telefonen litt bedre neste gang Lenke til kommentar
EcHo^^ Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 jeg har prøvd den polishen mange ganger.. men syns ikke den er megabra liksom.. har et stygt hakk i skjermen min=( noen andre produkter som er bra? Lenke til kommentar
zatan Skrevet 11. februar 2005 Del Skrevet 11. februar 2005 stearinlys funker fett det bare at du må ta på hver time eller noe Bruksanivisning: 1 gni på gjenomsiktig stearin 2. skrap av overflødig med et bankt kort el. tørk evt av skjermen med et papir Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 12. februar 2005 Del Skrevet 12. februar 2005 Hvor kjøper jeg så dette, og hvor mye koster det? Du kan kjøpe det på Clas Ohlson for eksempel. Clas Ohlson hadde visst sluttet å selge disse typene da de mente det gjorde vondt verre. Var en kunde av oss som var innom dem igår og hørte om de hadde dette produktet, nemlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå