chris_83 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hei skal kjøpe meg ny PC til kontor bruk evt en divx i ny og ne. Trenger ingen rå maskin kraft, men litt minne er greit. Her er det pris som er hovedpunketet. Trenger: - Barebone kabitnett - Stille gående PC - min 80 gb HD - trådløst nettverkskort - vanlig ethernetkort Siste sp. hvis jeg kjøper en LCD skjerm med tv tuner, vil jeg da kunne skifte kanal med en fjernkontroll? Takk, alle tips vil hjelp.. Lenke til kommentar
KnutM Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg kan skifte kanal på min lcd-skjerm med tuner ihvertfall. Sjekk specs om det er med fjernkontroll eller ikke. min skjerm: Dell 26" Wide. -KnutM Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hva med følgene idè? - Kjøpe en barebone med de krav du har - Kjøpe et happauge tv kort (f.eks Happauge PVR-350) - Laste ned MediaPortal Happauge kortet koster 15-1600,-, men tunerdelen og egenskapene overgår det en innebygget tuner i en lcd skjerm klarer. Dessuten kan du da bruke fjernkontrollen som følger happauge kortet til å styre MediaPortal grensesnittet som gjør barebonen din om til en komplett htpc. Jeg gjorde f.eks følgende med laptopen min: - installerte mediaportal - aktiverte bluetooth på laptopen - startet desktop remote på min Sony Ericsson K700i --> vips, en smekker htpc med enkelt brukergrensesnitt DrE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå