mihcaoj Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg sitter her å driver å overklokker litt.. Er veldig spennende, men det jeg lurer på er hva anbefaler dere å kjøre denne på? F. eks: er 2600mhz høyt? Får snart vannkjøling(juletilbudet på hw.no) og lurer på om jeg da eventuelt kan dra opp mhz'en enda litt mer..? Noen som vet mer om det? Takk takk Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Så lenge du ligger under 60 på load er det bare å klokke! Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Så lenge jeg ikke ligger på 60 load etter klokkinga mener du? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Så lenge jeg ikke ligger på 60 load etter klokkinga mener du? Det er det han mener ja (Ville jeg da tru) Du vil sikker kunne klokke litt mere når du får vannkjøling ja Lykke til! Lenke til kommentar
mihcaoj Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Hehe.. Blir digg det.. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå