ViVentis Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg ser mye diskusjoner om Iron Maiden spredt rundt om kring på musikkforumet. Hvorfor ikke samle alt her? Dele erfaringer om inntrykk. Iron Maiden er konge, Oslo Spektrum Onsdag 29.Juni -Noen fler? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Vi trenger seriøst ikke flere Maiden tråder... Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Godt mulig, jeg søkte etter Maiden tråden, fant ikke noen rene maiden diskusjoner, så jeg tenkte jeg skulle starte en. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 hehe litt artig topic da... Nesten som at man blir befalt å diskutere iron maiden... "diskuter iron maiden!!! NU!!! Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Vi trenger seriøst ikke flere Maiden tråder... What he said. ^^ Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Iron er grusomt. En tråd til for å diskutere hvor trist den gruppen er trenger vi ikke. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Iron er grusomt. En tråd til for å diskutere hvor trist den gruppen er trenger vi ikke. Kan jeg få spørre hvorfor de er tragisk? Personlig liker jeg Iron Maiden veldig godt og har lyst å dra på konserten men de er vel utsolgt tenker jeg. De har jo herjet Rocke verden en god stund, og det er ikke uten grunn! Lenke til kommentar
ViVentis Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Du kan jo få tak i biletter på finn.no, men du må nok punge ut en 200kr ekstra tenker jeg... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Iron er grusomt. En tråd til for å diskutere hvor trist den gruppen er trenger vi ikke. uff blei du slått som liten? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg ser mye diskusjoner om Iron Maiden spredt rundt om kring på musikkforumet. Hvorfor ikke samle alt her? Dele erfaringer om inntrykk. jeg lagde en tilsvarende i går, men fikk den sletta pga mange like Iron Maiden er konge, Oslo Spektrum Onsdag 29.Juni -Noen fler? jeg skal på konserten samme dag! Iron maiden er bare enkelt å greit best! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Vi trenger seriøst ikke flere Maiden tråder... What he said. ^^ Jupp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Og dere trenger ikke å si det samme 3000 ganger når alle er enige om at man har en eksakt lik thread og kan bruke den. post her hvis dere skal diskutere videre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg