ADT Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Heisann, har tidligere vært en lykkelig bruker av det geniale programmet Rage3D, et "tweake"-program til ATI kort (den gang jeg hadde 9800pro) Sitter nå på kortet beskrevet i signaturen min, og lurer på hvordan jeg skal få utnyttet det til det maksimale. Har en pen klokk, men det er alltid mer å hente noen som har forslag til ett eller to brukbare programmer? Alle svar settes stor pris på Endret 4. januar 2005 av ADT Lenke til kommentar
Palme Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg ville sagt at det klart beste "tweake" programmet ville være PowerStrip Kosekos program som jeg bruker påde på jobb og i hjem for å få det lille ekstra ut av skjermkortet mitt (@home x800se ; @work Voodoo3 3000pci) Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Er enig med Lassie at Powerstrip er det beste, men det koster penger. AtiTool er et helt greit alternativ som kan hentes her. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 du kunne jo ha forsøkt å åpne pipelines. Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Rivatuner er jo også et alternativ Lenke til kommentar
ADT Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Brukt/bruker allerede ATITool og RivaTuner, men savner de mer avanserte "tweakene", av den typen man finner i Rage3D. Jeg har allerede åpnet pipes, det jeg mener i signaturen min med @ xt pe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå