keiz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har to spørsmål: 1. Når tror dere prisene vil begynne å synke på toppklassekortene? (x800 etc) 2. Noen som har en oversikt over nykommere av skjermkort (toppklassekort)? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har to spørsmål: 1. Når tror dere prisene vil begynne å synke på toppklassekortene? (x800 etc) Når det kommer en ny modell. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 x800xt har allerede synki til x80pro pris 6800gt koster bare 3100,- på mpx og den nye x850 serien og x800xl vil nok x800pro/xt/xtpe synke enda mer i pris. disse skal komme i løpet av de første månedene av 2005 Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvem vil kjøpe mitt "gamle" PC X800XT PCI-E kort? Jeg har fryktelig lyst på neste genererasjons skjermkort. Gjerne et X850XT PE! Men aller helst et X900XT PE GL GT NT kort Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvem vil kjøpe mitt "gamle" PC X800XT PCI-E kort? Jeg har fryktelig lyst på neste genererasjons skjermkort. Gjerne et X850XT PE! Men aller helst et X900XT PE GL GT NT kort Håper ikke det er et seriøst kort?? Sleng gjerne på Ultra Extreme Edition på slutten også... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 X900XT PE GL GT NT kort X900XT PE GL GT NT? enten har du drømt, eller så har det skjedd beskrivlig mye siden jeg la meg i går natt! Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 X900XT PE GL GT NT kort X900XT PE GL GT NT? enten har du drømt, eller så har det skjedd beskrivlig mye siden jeg la meg i går natt! Ren gjetning, tatt ut av løse lufta, kall det hva du vil. Men uansett ville det vært kuult å hatt den neste toppmodellen til ATI i hånden sin. Men denne gangen skal jeg vente i minst 3 måneder før jeg kjøper toppmodellen. Det var fryktelig dyrt sist, og jeg hadde nok spart meg en tusenlapp hvis jeg hadde ventet en måned eller så før jeg kjøpte kortet mitt denne gangen. Men du vet jo, man fristes, og ny hardware er jo så kjekk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ren gjetning, tatt ut av løse lufta, kall det hva du vil. hehe ok Men uansett ville det vært kuult å hatt den neste toppmodellen til ATI i hånden sin. er enig med deg der. men navnet blir nok ikke noe i nærheten av det Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 X850 kortet er jo på god vei, komplett har jo allerede bestilt noen av disse kortene, de bare venter på de. Men prisen på x800 synker nok ikke før om en stund. Er det noen som vet når Nvidia slipper nye kort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå