Zyko Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) :]TiT[: er en nystartet klan, og er på utkikk etter sin debut. Dersom noen som har lyst å utfordre oss, kan dere gå her! Visst dere ikke gidder dette, kan dere bare poste en beskjed her, eller mailen deres, så kontaker vi dere MVH The :]TiT[: Crew EDIT: Husk, dette er egentlig en source klan, MEN i noen tilfeller tar vi imot CS 1.6 kamper også EDIT2: Skriveleif Endret 4. januar 2005 av Zyko Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Sikker på at klanen jeg er med i, DNS stiller opp. Skal få han som styrer med denslags til å ta en titt. Lenke til kommentar
Zyko Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Sikker på at klanen jeg er med i, DNS stiller opp. Skal få han som styrer med denslags til å ta en titt. Spilte på serveren deres før i dag. Dere virket som en grei klan Bare mail meg du når du har snakket med lederen: [email protected] EDIT: Skriveleif Endret 4. januar 2005 av Zyko Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå