f00b Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har en pc med windows xp på her, etter den hadde kommet inn på en side med tonnevis av spywares så har den begynt å gå ekstremt tregt! Har scannet med ad-aware, spyware, og trend micro.. men den går fortsatt like tregt.. Jeg har sjekket under prosesser, om det er noe som spiser cpu-kraft, men det er det ikke.. Men når jeg tok f.eks. windows update så hoppa prosessen opp og ned mellom 0% og 90% - altså, ustabilt! Noen som har vært borti lignende problem, eller har noen tips til hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
ferik Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 en enkleste måte å bli kvitt problemet på er å installere windows på nytt, men du kan prøve å installere norton systemworks eller noen lignende program, kan sikkert hjelpe med et program som rydder litt i registeret, slette unødvendige program kan også hjelpe, her du scanna for virus? Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Norton Systemworks: Speed Disk Executive Software Diskeeper Personlig kan jeg anbefale disse to. Med tanke på spyware må du nesten bare eksperimentere med ulike programmer. Good luck. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå