834HF42F242 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Legg denne tråden i signaturen, slik: Kampen mot orddelingsfeil, se forumets verste tilfeller her I denne tråden siterer vi feil vi kommer over rundt om på forumet. Orddelingsfeil er ganske unødevendig, og de fleste kan slutte med det om de virkelig ønsker. Jeg vet at orddelinger er til stor irritasjon for de som er oppmerksomme på det, og en tråd som dette kan virke prevantivt på de som deler ord i hytt og pine. Tekstkvaliteten på forumet må forbedres! Hva er orddeling? På norsk er det vanlig å ha flere ord i ett ord, mens det på engelsk ikke settes sammen ord i det hele tatt. Eks: Mobile Telephone -> Mobiltelefon Da er det utrolig irriterende å se folk skrive "Mobil telefon" Endret 4. januar 2005 av anth Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 hvilke musikk relaterte klær har du? Det riktige skal være "musikkrelaterte" Link: http://forum.barbara.no/index.php?showtopic=345171&hl= Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kanskje folk med dysleksi? Ikke hets alle som skriver feil. Men en god del 14tizzer skriver elendig når de KAN skrive bedre. Har et par feil selv. Men prøver så godt jeg kan Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hvorfor skal vi legge til en setning som inneholder skrivefeil i signaturen? Slutt å kaste stein i glasshus. Du tar feilen 90% på forumet tar: "Ille - værre - værst". Det heter: "Ille - verre - verst". Er det så vanskelig? EDIT: Legger til det jeg svarer på: Kampen mot orddelingsfeil, se forumets værste tilfeller her Endret 4. januar 2005 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Menne, hva tror dere vi har klagemuren for hvis det ikke er til for å klage på skrivefeil, deriblandt ord-delingfeil? Vi trenger ikke to vel. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Slikt kan man da ta i skrivefeiltråden. Trådstarter glemte forresten punktum i signatursaken i tilleg til å skrive "værste". Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Du tar feilen 90% på forumet tar: "Ille - værre - værst". Det heter: "Ille - verre - verst". Er det så vanskelig? Ikke verre enn at jeg kan rette det. Sånn! Den feilen skal jeg aldri gjøre igjen, og da har jeg lært det. Det samme går til dem med orddelingsfeil. Rett det! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Dere har en klaging på rettskriving. Snart får vi vel en thread for feil bruk av komma også. Nei, bruk den threaden som dere har fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg