Beinet1 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Heisann! Håper det er noen her som kan hjelpe meg med et lite problem. Jeg har netopp reinstallert Windows på maskinen min og brukt de nyeste driverne. Problemet er at når jeg trykker shut down, så begynner maskinen å slå seg av på vanlig måte men stopper med meldingen "Its now safe to turn off your computer" slik at jeg må skru den av manuelt, akkuratt som på en gammel AT maskin. Noen som vet hva jeg kan gjøre med dette? den har ikke vært sånn før. Dette er en nyere P4 maskin med et MSI hovedkort. Lenke til kommentar
The_Real_Ares Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Regner med at det er Windows XP du bruker? Under kontrollpanel skal det finnes noe som heter power options. Der skal det være en innstilling som du må skru på for at det skal fungere, kommer ikke på hva den heter i farten..... Lenke til kommentar
The_Real_Ares Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Engelsk XP: Control Panel - Power Options. Skru på APM (Advanced Power Management) Norsk XP: Kontrollpanel - Strømalternativer. Skru på Avanserte strømalternativer (eller noe sånt) Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg bruker Windows 2000, kunne ikke finne noe her foreløpig. Lenke til kommentar
CB1100R Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Takk, det gjorde susen på en gammel maskin som ikke ville slå seg av etter at den fikk XP, Hilsen CB1100R Lenke til kommentar
Beinet1 Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg er fortsatt like langt...ser ut som det er endel alternativer under power options som mangler på min maskin Kan det være noe i Bios en må aktivere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå