Bugbox Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Lurte på om det er noen som har noen meninger om filmen scarface? har akkurat bestilt den fra cdon.com og har hørt at den ska være ganske bra! gleder meg som en unge til å de den Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Meget god film "Say hello to my little friend!!" Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Visst du liker gangster filmer så vil du elske denna. Al pacino som Tony Montana er bare drit rått! Hvem kan ikke like denne filmen? Topp 10 på min liste ivertfall.. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg liker den faktisk ikke. Mye bedre som et 4-5 år gamelt minne jeg hadde om at Scarface var en skikkelig god film, intill jeg så den for ikke lenge siden. Dessuten henger ikke alt helt på grep. Montana er nettopp kommet inn i bransjen med Frank Lopez da han "ødelegger" avtalen Omar. Montana forteller så Frank at det ikke er noe å bekymre seg for fordi han lett kan skaffe noen millioner dollar. Fin men for "lett" skildring av en kriminells liv og gjennomsnittlig en ganske ok film. *Venter hat-PMs* Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Vidunderlige skildringer av en fantastisk historie om veksten og fallet til én av filmhistoriens mest brutale kriminelle - Tony Montana. Glimrende skuespillerprestasjoner og herlig musikk. Virkelig et mesterverk. "The world is yours"-scenen(e) gir meg gåsehud hver gang. Det skrev jeg om filmen sist jeg så den. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Et av de beste filmene til Al Pacino! Filmen er en klar 6'er Anbefales "The World Is Yours" Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Dette er en av de filmene jeg av uvisste årsaker ikke har sett. Jeg venter den imidlertid i postkassa snart, jeg bestilte den her om dagen. Lenke til kommentar
ParaNode Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 så den for et par uker siden.. ganske bra. synes forøvrig gudfaren var bedre, men det er en kanskje en litt annen sjanger. uansett, verdt å se Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 scarface eier.... "maby we should take the other leg to?" Lenke til kommentar
Ø.B. Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Vanvittig bra, men når jeg så den midt på natta ble den en smule lang. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Filmen er bra ja, men jeg likte den ikke... Lenke til kommentar
Peri Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg liker både mafia filmer og serier men syns scarface bare ble ræva. Kan ikke forstå hva alle ser i denne filmen. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg liker både mafia filmer og serier men syns scarface bare ble ræva. Kan ikke forstå hva alle ser i denne filmen. vi ser historien (vertfall jeg) som er sinnsykt bra Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Helt enig med Beistet. Al Pacino har jo spilt i ett dusin bedre filmer enn det der. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Er muligens den beste filmen jeg har sett! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Klassiker, mener nå jeg. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Den er rett og slett genial! Er vel kun Gudfaren som Al Pacino har spilt bedre i... Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Knallfilm. "I'll bury those cockaroaches!" og seff: "Nothing exeeds like excess" Endret 5. januar 2005 av Oovz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå