P-in-P Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hvorfor er det ikke noen som har laget et lite flash show der sauer hopper over et gjerde? Det hadde vert fin sovemedisin + pluss at en slipper å tenke på de forbanna sauene selv! Hvis det er laget allerede kan noen gi meg link? Endret 4. januar 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 må¨å bare si meg enig på at det ikke er lett og få sove. jeg skal opp klokka halv 8 i mårra, får ikke sove.... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Ja, ikke sant! La os slå oss sammen å lage et slik flashshow! Jeg lager gjerdet så lager du sauene Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 nei jeg har en kompis som kan fikkse det til oss, skal spørre han på skolen i mårra vis jeg kommer meg så langt. men nå skal jeg prøve og sove. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 JEg vil ha! Har vært våken siden 0400 i natt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 JEg vil ha! Har vært våken siden 0400 i natt. So? Jeg har vært våken i 2 døgn.. UTEN KOFFEIN. Nå har jeg jo snudd døgnet og soveproblemer. Lenke til kommentar
Lurkern Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 JEg vil ha! Har vært våken siden 0400 i natt. Du også? Ble vekket i dag kl 0400 da foreldrene mine kom hjem fra ferien. De var ikke helt fornøyd med de minnene som gjestene hadde etterlatt seg fra nyttåret. Lenke til kommentar
Kr0vel Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 genialt forslag. noen må komme med link Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Endret 4. januar 2005 av Uderzo Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Hvis den der hadde vert litt større hadde den vert genial! Så nesten den samme her, men gidder liksom ikke å betale for det Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 har hørt at etter en orgasme så frigis noe "stæsj" i hjernen som gir en beroligende effekt... kanskje litt feil å bruke orgasme som sovemedisin da men... Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Nei da, oragasme funker fett det, men når du skal tørke vekk så våkner man igjen Kan liksom ikke ligge med kølla i været hele natta heller Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Finnes det virkelig noen i det hele tatt som teller sauer for å sove? Trodde det bare var i tegneserier. Begynner jeg å konse for å telle ting sovner jeg hvertfall aldri. Lenke til kommentar
Bluesky Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Er det ikke mye lettere for sauene og bare gå rundt gjerdet? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det beste trikset for å få sove er å lese blader man har lest før. Gamle datablader og sånt. Ikke les ei ny bok, da må man bare lese ETT kapittel til også enda ett osv. Mao. lese på noe som egentlig er uinteressant, men ikke HELT uinteressant. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 har hørt at etter en orgasme så frigis noe "stæsj" i hjernen som gir en beroligende effekt... kanskje litt feil å bruke orgasme som sovemedisin da men... Endorfin(er). Samme som når du ler. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Nei da, oragasme funker fett det, men når du skal tørke vekk så våkner man igjen Kan liksom ikke ligge med kølla i været hele natta heller :!: Det går sikkert an å ikke tørke, men litt søl må man regne med.. Lenke til kommentar
Irminsûl Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Skal du sove foran PC-en da, eller? Jeg pleier å visualisere når jeg vil bli trøtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå