stidz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 jeg lurte på om noen viste om et program som funker som DC eller no sånt, men bare mellom meg og en kompis. sånn at man søker i det man har delt og sånt, eller en annen fin måte og dele filer på Lenke til kommentar
power Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Du kan bruke DC lokalt også.. Sett opp en lokal DC-server Lenke til kommentar
power Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 FTP-server? FTP-Server egner seg ikke så veldig godt hvis man liksom skal søke igjennom det den andre har. Da må jeg nesten si at windowsnettverket fungerer bedre til den bruken Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 DC er optimalt til dette, du kan enten sette opp lokal hub, eller du kan joine en public og skrive inn locale ip'en din under settings. Beste er kanskje en local dchub, er ikke verre enn å søke etter yhub på google så gjør resten seg selv nesten Lenke til kommentar
W Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Du kan bruke DC lokalt også.. Sett opp en lokal DC-server Hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Last ned klient og les alt om hvordan man setter opp DC hub her: http://www.dcdev.net/yhub/ Endret 5. januar 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå