Pc_master Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Emne tittelen sier vel alt. Er det noen vanelige butikker som selger dette, eller må jeg til en spesial forretning? Leter også etter en billig dremmel. Er ny på dette området, så det er derfor jeg spørr dere Lenke til kommentar
cc Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Tips 1 Tips 2 Tips 3 Tips 4 osv... ..egentlig er det bare å bruke hodet litt. Lenke til kommentar
Pc_master Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Tusen takk for svar. Dette emne kan nå stenges. Da sipper det og bli så mange spam poster. Lenke til kommentar
Hologram Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Bare ett lite tips til dei som er på jakt etter plexi: Spør om å få kjøpe avkapp på en glassforetning!! Då får du det til søppelpris!! Eg har kjøpt til samen nesten 1,5m2 med plexi i forskjellig tjukkelse for ca 100 kr..!!! du får ganske store plater og viss du leite litt i stabelen deiras.. Dei største eg fant var over 60x60 cm! På f.eks Clas Ohlson må du betale 50 kr for ei plate på 25x15x0,8 cm! Her er det penger å spare!! Lenke til kommentar
Pc_master Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Takk for tipset Hologram;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå