orjan_boe Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Jeg har kjøpt nytt hovedkort(Abit KR7A-133 Hovedkort Socket A (DDR)),cpu(Amd xp1700),Ram, Harddisk.Jeg har før et pci-grafikkort (Hercules Dynamite 128 video).Kan jeg bruke dette grafikkortet på mitt nye hovedkort eller må jeg kjøpe et nytt grafikkort? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Det er ikke noe problem å bruke det, men hvis du spytter et par store lapper i et nytt (GeForce4 TI4200) vil du få minst 7-8 ganger bedre ytelse i spill. Skjermkortet ditt kan du likevel bruke til å kjøre konsoller og logger i spill på f.eks. en gammel 15". 2 skjermer er bare praktisk. Lenke til kommentar
steinih Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Du kan jo bruke det, men det er jo ikke i nærheten av den andre hardwaren du har da! Ville nå ha kjøpt meg et AGP kort i forhold til hva du skal bruke maskina til... /steinih :smile: [ Denne Melding var redigert av: steinih på 2002-06-09 19:43 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå