Andreaz_ Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Uff da... stakkars gutter. - Tror egentlig ikke jeg skal si min mening fult ut, har erfaring med at det kan resultere i "advarsel"... Helt forferdelig tragisk dette her. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Flyttes til PRS for denne hører ikke hjemme i OT-Annet. Denne tråden hører strengt tatt hjemme i søppel, ettersom den kun går ut på å ytre hat og fordommer. Til opplysning: Pedofili er en seksuell legning. Pedofili medfører ikke mer barnemisshandling enn heterofili medfører voldtekt. Svært mange, kanskje de fleste, av de som begår overrep mot barn er ikke pedofile. Det er maktenmissbruket og overgrepet som gir dem selve kicket. Det samme er drifkraften bak 'vanlige' voldtekter etter hva jeg har lest. Når det har sagt så har jeg ingen ting til overs for de som begår seksuelle overgrep mot barn, kidnapper barn, tvinger barn til å bli soldater og drapsmann og annen misshandling og missbruk av barn. Det er grusomt. Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Titta, Kristian (12) er vist ikke bortført likevel. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 *legge til "personer som hele tiden skal banke opp folk som har gjort no gærent" i min personlige hatboks* "omg.. skal rundpewle den jævern om jeg sern" osv. Lenke til kommentar
CannibalCorpse Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Pedofili er en seksuell legning Nei takk, pedofili er etter min mening "et sexuelt avvik" som det heter så fint. Å sammenligne det med legninger som homofili synes jeg er galskap, homofili og heterofili er kjærlighet mellom to voksne mennesker som selv velger hvem de vil være sammen med. Pedofile er noen psykopater som, om det har noen virkning, må få psykiatrisk behandling. Det sier de da også selv, alt de ønsker i verden er å bli friske for denne galskapen. Snakker da om de som selv aldri har gjort noen barn noe vondt. Titta, Kristian (12) er vist ikke bortført likevel. De har utelukket personen de etterlyste, ja. Politiet sier han ikke har blitt tatt, men hvor er han da? Må bare vente å se... Er visst litt rot rundt Oliver(3) og, ingen vet hvor han er blitt av, sykehuset vil ikke si noe, eller de har antydet at han kan ha blitt sendt til et barnehjem i Bankok, men ingen av sykehusene og barnehjemmene i der kan bekrefte det. Off, knyter seg i magen å tenke på hva som kan ha hendt ham, men får ta tiden til hjelp og se om det dukker på noe mer, og ikke overreagere som sist. Er da også to andre "Oliver" som er borte, bl.a. norske Oliver Hedenstad Devig, så kan være noen misfortåelser og feiloppføinger på sykehuslistene ute og går. *legge til "personer som hele tiden skal banke opp folk som har gjort no gærent" i min personlige hatboks* "omg.. skal rundpewle den jævern om jeg sern" osv. "Hatboks"?, jaja, hvorfor ikke... Men nå synes jeg moderator kan stenge tråden, det var, tiltross for et noe sint åpningsinnlegg som nok burde vert unngått, ikke en tråd ment å diskutere pedofili og alternative "fantasifulle" avstaffelser. For all del jeg har 100% forståelse for måten folk reagerer på slikt, er et fryktelig følsomt og vanskelig tema, men det var de to mulige kidnappingene jeg ville høre om folk visst noe om. Edit_1: Hm, "quote" bbcoden ville ikke funke når man bruker hurtigsvar... Edit_2: Heisan, der kom den! Endret 6. januar 2005 av CannibalCorpse Lenke til kommentar
b-real Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Stenges etter ønske av threadstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg