Gå til innhold

To barn trolig kidnappet fra sykehus i Thailand

Anbefalte innlegg

-

Artikkel i Aftenposten

Artikkel på VG Nett

Artikkel i svenske Expressen

-

Har ingen sett Kristian Walker?

Missing 3 year old boy from denmark, Please help

-

ADVARSEL: HARD SPRÅKBRUK!

Egner seg ikke får kristne og andre som tar seg nær av litt kraftuttrykk :roll: !

Kom over noe som må være blant de mest grufulle innslagene i denne forferdelige flomkatastrofen: To barn, 12 år gamle Kristian Walker fra Sverige og 3 år (:cry:) gamle Oliver Persson fra Danmark er, eller fryktes å være, kidnappet fra et sykehus i Thailand! Jeg har prøvd å finne ut mer om denne saken men står fast. Noen som vet noe mer?? Har sjekket ut de trådene jeg kan se har relevans på (Phuket Disaster Forums - Missing from Sweden) men de venter vel egentlig klokelig på politiet. Herregud, ikke bare skal de stakkars barna bli foreldreløse og skadelidende under denne tragedien men så er det jaggu svarte faan meg personer som utnytter situasjonen for å finne seg et lett offer. Fy faan i svarteste helvete jeg spyr!!

Og hvem i helvete skulle ha interesse for å stjele et liten pjokk på 3 år, hæ?? Lukter jeg forp-lte pedosvin her :realmad::realmad::realmad: ??? Måtte personen(e) som står bak den groteske ugjerningen bli jaktet ned med alle tilgjengelige midler og drepes så fort som overhodet mulig!!!

EDIT_1: Lagt til advarsel!

EDIT_2: Lagt til linker til tråder.

Endret av CannibalCorpse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er så enig som jeg kan bli, gi meg kniv så skjærer jeg over strupene på de horene hvis jeg ville ha fått anledning til det. -_-

Takk for svar, fint du er enig. Tenkte nå i ettertid om innlegget var litt krast og vurderer å sensurere det men jeg vil samtidig vise mitt raseri og totale avsky mot slike groteske handlinger! Moderatorene vil jo uansett sensurere det om det blir nødvendig!

Samtidig vil jeg på det aller dypeste kondolere til alle som har vert innvolvert i denne tragedien. Jeg prøver så godt jeg kan å holde følelsene under kontroll men ender bare med å gråte og gråte og føler bare en bunnløs sorg. Når jeg leste om den saken jeg startet dette temaet på banket hjertet mitt fortere enn noensinne i livet, og jeg ble nærmeste sittende som et skjelvende hikstende nervevrak etterpå. (Og) Å hele tiden ha min kjære 2 år gamle nevø i tankene gjør det ikke akkurat enklere. Jeg hører latteren hans i hodet mitt, ser for meg smilet hans, jeg holder de små hendene hans, om noe slikt som i denne saken hadde hendt ham ville livet aldri verdt mulig å leve!

Lenke til kommentar

Det gjør utrolig godt å se så mange her inne være så engasjert i så alvorlige saker. Jeg holder fortsatt med på å prøve å finne ut mer om guttene, leter igjennom artikkler på Expressen bl.a. etter spor. Om noen vet navnet på større danske riksdekkende aviser, post de her. Har sett på den Danske listen over savnede og Oliver Wedell Persson er fortsatt savnet desverre. Søkte etter navnene samt "kidnapp" på danske TV2 men fant underlig nok ingenting.

Disse pasientlistene som ligger ute, er litt vanskelig å søke på navn og da de ofte er feilstavet, feil land og ikke minst at disse listene nok er helt utdatert nå. Men fant en "Olever male Unknown injured" på en liste, kan det være ham tro. Klart selv om gutten kanskje er borte fra sykehuset er han fortsatt satt som "injured" (skadet) og jeg bare håper han ennå er i live!

Bare hold ut, gutten min, noen skal nok finne deg, om vi så må slite deg ut av de psykopatiske djevlenes klør!

Politiet i Thailand har fått tak i bilde av en mistenkt når det gjelder Kristian Walker. Tiden for vise om dette bare er en slektning som kom for å hente gutten eller.... Med tanke på at ingen av famiien har hørt noe... nei huff, er kansje bare jeg som tenker det verste med en gang men...

Om noen har tips, vær så snill, jeg bønnfaller dere på mine knær, vær så snill om dere vet noe kom med det :cry::cry::cry::cry: !!

EDIT_1: Utrolig hvor hjelpsomme folk kan være si slike stunder. Større engasjement blant fremmede folk fra alle land i alle deler av verden har jeg aldri sett maken til. Tilogmed folk som enten har fått hele familien sin trygt hjem eller som til og med ikke engang har vert nedi der, drar frivillig ned til området får å hjelpe etterlatte å spore opp sine kjære. Desverre må de ofte komme med det de helst vil unngå, opplyse om at deres kjære er omkommet. Leste en tråd om en stakkars svensk pappa som desperat lette etter sin kone og sine to små sønner, Charlie på 6 og Max på 4. Han fant desverre sin 6 år gamle sønn død og jeg tror han ennå leter etter den lille kroppen til sin yngste sønn. Hele familien brutalt utslettet. Slike saker gjør det fryktelig vanskelig å leve, bare guttungen hjemme holder meg oppegående, hadde jeg enda kunne gjort noe :cry: !!!

Endret av CannibalCorpse
Lenke til kommentar

Eneste måte og behandle slike personer på er som følger:

Putt de inn i en sauna i et uthus. Spikre fast nøttene i benken så det virkelig sitter. Legg igjen en kniv på benken før du går ut og lukker døra. Så setter man fyr på hele uthuset og følger spent med på hva som skjer. Måtte de klare å komme seg ut står man selvsagt klar med muskedunder !!! BRENN I HELVETE !

Lenke til kommentar
Nå får dere gi dere. Enig at det ille, men det er vel ingen ting som tilsier at det er snakk om en pedofil? Det trenger ikke være "verre" enn at de som gjorde det ønsker penger.

Neida, det er ikke bekreftet, men som jeg skrev før, så tenker jeg det verste med en gang :ohmy: . Greit vi får håpe det "bare" gjelder pengeutpressing denne gangen... men hva om disse kidnapperne har planer om å selge guttene til pedo-ringer? er mange vestlige pedoer som drar til Thailand og disse landene for å "kjøpe 6"...

Lenke til kommentar
Nå får dere gi dere. Enig at det ille, men det er vel ingen ting som tilsier at det er snakk om en pedofil? Det trenger ikke være "verre" enn at de som gjorde det ønsker penger.

åhh, men det gjør jo saken mye bedre :wallbash: NEI !

Saken er at det har nylig vært en STOR STOR TRAGEDIE som angår VELDIG mange personer rundt om på kloden, og i en slikt scenario så er det faktisk noen som er så TOTAAAAAAAAAALT umenneskelige å sparker folk mens de ligger nede. FY FAEN ASS. Fatter ikke at du kan være så ignorant. Folk har kanskje mistet halve famlyn sin i flodbølgen og heldigvis har de klart å få informasjon om at noen av ungene lever, men så er det noen som kidnapper dem. OOOOOOOHHH..... Er ikke måte på hva jeg kunne gjort med et slikt menneske. icon_rythm.giffiring.gif

Lenke til kommentar

åhh, men det gjør jo saken mye bedre :wallbash: NEI !

Saken er at det har nylig vært en STOR STOR TRAGEDIE som angår VELDIG mange personer rundt om på kloden, og i en slikt scenario så er det faktisk noen som er så TOTAAAAAAAAAALT umenneskelige å sparker folk mens de ligger nede. FY FAEN ASS. Fatter ikke at du kan være så ignorant. Folk har kanskje mistet halve famlyn sin i flodbølgen og heldigvis har de klart å få informasjon om at noen av ungene lever, men så er det noen som kidnapper dem. OOOOOOOHHH..... Er ikke måte på hva jeg kunne gjort med et slikt menneske. icon_rythm.giffiring.gif

Enig der :cry:

Lenke til kommentar

kanskje Noen skulle starte en anti-pedo-klan, kjøpe inn masse våpen, gps-utstyr, flere våpen, varmesøkende missiler og en oljetanker fylt med illsinte geriljasoldater. bare et forslag her....

ALLE PEDOFILE MÅ BRENNE I SMULT PÅ LAV VARME!!! :realmad::realmad::realmad:

edit: pedofile er ikke mennesker, men et biprodukt av overkåte tyskere med hitlerbart og hentesveis!

Endret av slipknot_fan
Lenke til kommentar

20 barn kidnappet

"illegale grupperinger som utgir seg for å ville hjelpe barna, men som selger dem videre på ulike vis."

Litt mer om stakkars Oliver.

"sagde man, at han blev hentet af tre udlændinge - i thailandsk forstand - 27. december.

(...)

De ville tage ham til Bangkok, hvor han skulle bo i en stiftelse, der tog sig af de tilskadekomne børn.

(...)

Og det har ikke siden været muligt at spore den treårige på hverken hospitaler eller i velgørende stiftelser i millionbyen -uanset om det er danskeren eller ej."

At voksne mennesker kan ha så kølsvart samvittighet :scared: !

Nå står det ikke svart på hvitt at det er pedofile som holder på, men man tenker sitt...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...