Suppelars2k Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Kom over denne. Pink Floyds Dark Side Of The Moon i dub-utførelse, litt artig. http://www.easystar.com/dubsidemain.html Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Første ordet som dukker opp i hodet mitt angående ideen "blasfemi"... Men eg skal gi dem en sjangse Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Har denne platen og den er faktisk ikke så ille som en kan tro. 'Dark Side of the Moon' i reggae-versjon er artig annerledes. Også må en ikke glemme at det er en "tribute" til Pink Floyd, og ikke copylåter på den måten som Wyclef Jeans grufulle versjon av 'Wish You Were Here'. Men når det skal være sagt så holder det med en gjennomlytting. Den originale 'Dark side...' er best. Endret 4. januar 2005 av anth Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Næ? Er Dark side best? Ufattelig mange triste cover ute og går. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Næ? Er Dark side best? Ufattelig mange triste cover ute og går. *Tekst fjernet* Edit: Tar det heller på PM Endret 4. januar 2005 av anth Lenke til kommentar
Jan Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Næ? Er Dark side best? Ufattelig mange triste cover ute og går. *Tekst fjernet* Edit: Tar det heller på PM Svart. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Huff? Synes det var kult jeg. :-) Endret 4. januar 2005 av HalTan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå