AMDXP2500 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Den pc'en eg brukar har 300w PSU, In Win. Eg skal no kjøpe meg nokre delar Å etter ein PSU calculator treng eg 313W. Eg rekna med den er rett. Så eg fer vel kjøpe PSU i samme slengen. Så Hvilken PSU skal eg velge, den bør ikkje koste so veldig mykje topp 500-650 skal vel gå. Den bør verre minst 400W, siden at det eg har planar om å oppgradere etter summeren. Ein ting til den må kunne kjøpast på pcutstyr treng eig egentlig ny? er noken av dessa bra? NorthQ Strømforsyning Silent 400W NQ 4001 - ATX 400W, 120mm Fan, 12-17dBA Hiper Strømforsyning ATX 425W,Dual Fan, Silent, PFC, Manual Hiper Strømforsyning ATX 525W HPU-3S525 Tripple Fan, Silent, PFC Burde eg bruke meir peng? Dette Hadde gått mykje bedre klokken 2 om dagen Endret 4. januar 2005 av AMDXP2500 Lenke til kommentar
Sambo nr.1 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) NorthQ er bra og billig det! ville gått for den, de har den på komplett og..... NorthQ, komplett.no Anmelder: John Inge Ellingsæter Dette er en virkelig behagelig strømforsyning. Har hatt den i et halvt år nå. Ingen ustabilitet, veldig stillegående, kjøler godt og koster merkverdig lite! Absolutt å anbefale synes jeg Anmelder: Johnny Andersen Dette er en veldig god, stabil og stillegående strømforsyning. Er veldig fornøyd med den. Her er det power nok også! Eneste jeg savner er strømper rundt kablene, men det finnes en litt dyrere NorthQ med strømper. Absolut en bra PSU Ja! Endret 4. januar 2005 av Mercedes_190E Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hiper 480w Type R på komplett 801kr eller noe http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=353412&st=0 Lenke til kommentar
wil Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Chris: han sa ikke 801 kr. les dette: Så Hvilken PSU skal eg velge, den bør ikkje koste so veldig mykje topp 500-650 skal vel gå. det skrev trådstarter. selv ville jeg gått for denne: http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BZ500W12BB denne koster 595 kr og har 500 watt. denne er veldig bra. og de fleste på forumet inkludert meg har bestilt en sånn en. dette er et godt valg mener jeg iallefall. Lykke til. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 ok da , så ikke hvor mye han skulle bruke men bZerg er vell det beste valget til 600kr mange som har gode erfaringer med den ingen som har noen dårlige da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå