mrh Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Gigabyte K8NSNXP-939 nForce3 250 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3276 og Gigabyte K8NS Ultra-939 nForce3 250 http://www.netshop.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=4671 Har lest testen av det første kortet her på hw.no og hadde tenkt til å kjøpe det, helt til jeg fant ut at de ikke hadde det inne på netshop nå.. Siden det andre er 600kr billigere antar jeg at det må være en forskjell ? Har du noen andre forslag som er like bra elle bedre enn det første, tar jeg gjerne imot forslag på det også All relevant tilbakemelding blir satt pris på. Lenke til kommentar
Dwagon Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Gigabyte K8NSNXP-939 nForce3 250 Hypertransport Gigabyte K8NS Ultra-939 nForce3 250 Hypertrading er vel det eneste som er forskjellen Hypertrading er vel no dell sitt store salgsargument for intel's HT teknologi... så hva Hypertrading gjør på et socket 939 kort aner jeg ikke, tok en goolge på Hypertrading fant ingenting... om AMD Lenke til kommentar
underground Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Gigabyte K8NSNXP-939 nForce3 250 HypertransportGigabyte K8NS Ultra-939 nForce3 250 Hypertradinger vel det eneste som er forskjellen Hypertrading er vel no dell sitt store salgsargument for intel's HT teknologi... så hva Hypertrading gjør på et socket 939 kort aner jeg ikke, tok en goolge på Hypertrading fant ingenting... om AMD Intels HT teknologi heter vel Hyper Threading og mener og tror at det ikke finnes på socket 939. Tør ikke be noen skyte meg vi jeg tar feil da. Lenke til kommentar
PeR_FeKt Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 For meg ser det ut som den eneste forskjellen på kortene er at GA-K8NSNXP-939 har Dual Power System Gold (DPS Gold), men det har ikke GA-K8NS Ultra-939. Klippet og limt fra gigabyte: Dual Power System Gold (DPS Gold) Specially designed for AthlonTM64 platform, the Dual Power System delivers a total of 6-phase power circuit to provide more solid and durable power supply for the new generation AMD platform. Ensuring a more secure and stable platform than ever before. Trond Lenke til kommentar
mrh Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 hmm, vil det da si at man betaler 600 kroner DPS Gold.. velvel.. får se hva det blir til, men takk for svarene. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det dyreste kortet har vel også en monsterbundle med alt dill og dall man ikke trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå