South_Bridge Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 nå har jeg blada meg igjennom nette i snart 2 timer, finner ikke en fornuftig måte å streame mp3 på. Ønsker dette fordi det gir siden litt liv... er ute etter en spiller hvor brukeren kan slå den av om båndbredden er liten. noen som har en greie på dette eller? pakkeløsninger motas med takk Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Bruk flash finns utrolig mange mp3-spillere i flash, og mange av dem er stilige. finns også andre løsninger som inkluderer javascript ol, men jeg sier - gå for flash! søk på google burde få frem et par valgmuligheter. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 som sagt... i løpet av de 2 timene har jeg vært borti litt av hvert. finner ikke noe GRATIS i hvertfall, finner generelt ikke en shit... hjelp? link mottas med takk Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 denne er gratis, men ikke pen og se på... si fra om du finner noe bedre;) Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 ok, greit - jeg trodde det var nok av dem der ute, men gir meg der. hvis dere har søkt så stoler jeg på det. En annen måte er å sette inn et objekt. Dette objektet kan streame mp3 filer i feks. quicktime. Men vet ikke om du kan lage så mange fler enn 1 da - hvis du da har flere mp3'er så kan du prøve å finne ut om playlist fungerer, eller så er det sikkert mulig og lage et enkelt php script. kan sikkert hjelpe deg der. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 ..men vil anbefale deg å la den vere av som default når folk kommer innpå sida. Tvungen/automatisk musikk på web er noke av det verste som finst. Lenke til kommentar
South_Bridge Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) eg fann, eg fann! Fant en enkel og grei mp3 streamer... link kommer (må bare finne kor) Edit: HER Endret 5. januar 2005 av South_Bridge Lenke til kommentar
snorre-j Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 fant en flash basert med playlist: http://www.jeroenwijering.com/demo/player/ http://www.jeroenwijering.com/?scr=list Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå