OscarWoHA Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Oppdrag 4: Behind enemy lines, DEL 3: The command post! Gather any intelligence on the new Tiger tank Hvordan gjør jeg dette lille oppdraget? Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 ..finne info om Tiger tanken?????? bare en tanke.. Gi litt mere presis info om hva du lurer på så kan vi vel hjelpe deg Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 11. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2002 Jeg var litt overivrig når jeg skrev meldingen. JA, du tippet riktig. Hvordan finner jeg info om tiger-tanken? Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 inne i det ene huset , følg veiviseren på kompasset så finner du tegningene i kjelleren eller noe sånt, inni ett hus iallefall. Lenke til kommentar
christt Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Ja, snok litt rundt i huset... Du finner det garantert...! Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Det skal være noen plakater som henger på veggen hvis jeg husker riktig. Og en som ligger på ett bord. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 14. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2002 Hvordan kommer jeg inn i kjelleren da? Jeg har funnet en liten kjeller-dør på utsiden av huset, men får verken åpnet, eller sprengt den opp!! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Dra inn i huset og ta en titt på alle vegger og pulter. Er det ikke 4 stykker? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 i'll check it out... Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Du skal ikke i kjelleren. Du skal INN i huset på bakkenivå. Lenke til kommentar
Erad Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Du må inn i kjellern på et av husene for å finna mer info! er nå bare og følge kompasset og viseren er det så vanskelig?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå