Jorsalfar_ Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Etter en måneds venting på ViewSonic´s VP912s fra itbutikken, kom dommedagsmailen fra dem idag; "Produktet er utgått og kan ikke leveres!" anyway! lcd skal man ha! selv om man er kresen! Er i hovedsak på jakt etter en 19"´er med maks 12ms responstid. Allerhelst et kontrastforhold på 500:1 eller mer og lysstyrke på 300 nits eller mer. TCO standarden burde også være av 03.... kresen? tja... uansett! Noen som har gode forslag å komme med? erfaringer fra det du anbefaler er heller ikke å forakte, gjerne link til evt tester også Lenke til kommentar
smeboe Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 BenQ FP937s+ tror jeg innfrir alle krav.. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=25048 Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hva med skjermanbefalingene til hardware? Lenke til kommentar
Jorsalfar_ Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Der var det gjort! bestilling lagt inn på BenQ FP937s+ Så er det bare å smøre seg med en god porsjon tolmodighet til den kommer inn på lager.... Lenke til kommentar
GoldlaXiE Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Der var det gjort!bestilling lagt inn på BenQ FP937s+ Så er det bare å smøre seg med en god porsjon tolmodighet til den kommer inn på lager.... Hvor bestilte du? Har sjølv bestilt meg ein slik skjerm! Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hva med skjermanbefalingene til hardware? Synes anbefalingene bruker å være utdaterte Lenke til kommentar
Jorsalfar_ Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Hvor bestilte du? Har sjølv bestilt meg ein slik skjerm! Etter mye fram og tilbake, bestillinger her, mailer der kom jeg fram til at databutikken hadde den inne. Dermed ble alt annet glemt, kansellert osv og bestilling gjort fra dem. Så gjenstår det jo bare så hvor lang tid de bruker på å få den avgårde + samt 14års postgang! SE DER! Gikk radig unna. Skjerm skal være sendt idag Men så gjenstår d jo postgangen Endret 5. januar 2005 av -XaNiT- Lenke til kommentar
enden Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hva med skjermanbefalingene til hardware? Synes anbefalingene bruker å være utdaterte Sist oppdatert: 20.12.2004 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå