mlwirak Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Test av Panasonic Lumix DMC-FX7 Det mest populære kameraet i prisguiden i desember har 5 megapiksler, 3x optisk zoom fra Leica og en gigantisk skjerm på 2.5 tommer. Mest interessant er imidlertid at kameraet har optisk bildestabilisator - selv om kameraet er i kredittkortstørrelse. Les artikkelen her Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Jeg vil fremdeles ha det Takker, endelig en test av kosekameraet. Har ventet lenge Jeg synes det var merkelig hvordan bildene var ganske uskarpe mot venstrekanten, men ikke høyrekanten.. hmm Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Jeg har FX7 og har testet det i 10 dager og det som fremkommer i testen stemmer. Batterikapasiteten er dårlig, men man kan ta gode bilder innendørs pga. bildestabilisatoren. Med andre ord: Testen stemmer veldig bra. Jeg fotograferer sjelden, så jeg har lite erfaring med fotografering. Her er allikevel bilder tatt i et rom uten dagslys og kun innendørsbelysning. Bildene er tatt uten tripod eller blits. Endret 4. januar 2005 av Mr. Sanders Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det er vell den store skjermen som stjeler mye av batteriet? Hvordan vil du si det er i forhold til hp R 707? Må vare frustrerende og få så mange bilder med røde øyne, uten og ha mulighet til å fjerne det i selve kameraet. Så bra ut de bildene der mr.sanders. Lenke til kommentar
Mr. Sanders Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Legger ut 2 bilder tatt med FX7 som viser at bildestabilisatoren (O.I.S.) virker. Bildene er tatt i en mørk stue uten blits og med tvungen ISO100 og hvitbalanse satt til innendørsbelysning (mao. ikke auto). Avstanden er ca 1 meter og er selvsagt tatt uten tripod. Det øverste bildet er uten OIS og det nederste er OIS nivå 1. Lenke til kommentar
Revox Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Var mest fasinert over det Dual socket A kortet dere hadde på bildet der jeg. Tyan kort? Ikke til salgs vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå