Gå til innhold

age of empire3 bilder utrulig bra


Anbefalte innlegg

Virker veldig spennende med implementering av havok motoren i et strategispill. Tror at det kan bli veldig bra. Liker ikke perioden de har valgt, men kan bli spennende og se hvordan spillet blir. Alle de andre AoE spillene har jo vært bra, så jeg tviler på at dette kommer til ¨å bli noe dårligere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var imponerende! Noen som har info om grafikkmotoren og dens egenskaper? Leste at Havok motoren skulle brukes til fysikken, men det er alt...

 

dette har faktisk den mest avanserte grafikk motoren nå, med HDR, og masse andre greier.

HDR er faktisk i bruk i både Cry Engine og Source..

Endret av TCi
Lenke til kommentar
Detta kommer garantert til og bli det beste spillet i 05 , etter min mening  ;)

Det er fortsatt mange mnd'er igjen av 2005...Så det kan komme spill med enda bedre graikk etc!

Tviler egentlig på at det blir det beste i 2005. Tenk på S.T.A.L.K.E.R, Brothers in Arms, Battlefield 2 osv. Kanskje det blir beste strategi i 2005.

Lenke til kommentar
For meg ser det ut som det er fra borgerkrigen i U.S.A. Rødjakker og Blåjakker på litt forskjellige screenshotter, men også indianere. Får håpe de klarer og gjøre det interessant. Burde jo ikke være vanskelig, og de har jo erfaringen :)

De var blaa fordi spilleren var fargen blaa :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...