goggys Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Virker veldig spennende med implementering av havok motoren i et strategispill. Tror at det kan bli veldig bra. Liker ikke perioden de har valgt, men kan bli spennende og se hvordan spillet blir. Alle de andre AoE spillene har jo vært bra, så jeg tviler på at dette kommer til ¨å bli noe dårligere. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Gleder Meg dette har faktisk den mest avanserte grafikk motoren nå, med HDR, og masse andre greier. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Dette var imponerende! Noen som har info om grafikkmotoren og dens egenskaper? Leste at Havok motoren skulle brukes til fysikken, men det er alt... dette har faktisk den mest avanserte grafikk motoren nå, med HDR, og masse andre greier. HDR er faktisk i bruk i både Cry Engine og Source.. Endret 4. januar 2005 av TCi Lenke til kommentar
Imho Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Detta kommer garantert til og bli det beste spillet i 05 , etter min mening Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 5. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 5. januar 2005 Ser virkelig spennende ut dette! Er det noen som vet når vi kan vente oss en offisiell lanseringsdato? Lenke til kommentar
goggys Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 Ser virkelig spennende ut dette! Er det noen som vet når vi kan vente oss en offisiell lanseringsdato? Andre halvdel av 2005 Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 Detta kommer garantert til og bli det beste spillet i 05 , etter min mening Det er fortsatt mange mnd'er igjen av 2005...Så det kan komme spill med enda bedre graikk etc! Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 Detta kommer garantert til og bli det beste spillet i 05 , etter min mening Det er fortsatt mange mnd'er igjen av 2005...Så det kan komme spill med enda bedre graikk etc! Tviler egentlig på at det blir det beste i 2005. Tenk på S.T.A.L.K.E.R, Brothers in Arms, Battlefield 2 osv. Kanskje det blir beste strategi i 2005. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 Age Of Empire 2 brukte jeg en god del tid på, så ska nok bruke en god del tid på 3'ern og. Veldige fint landskap på bildene. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 Selv om bildene ser veldig fine ut, håper jeg det blir litt mere "platt" og synsvinkel fra mye høyere over bakken i selve spillet. På de screensa så det en tanke uoversiktlig ut synes jeg... Mulig det er på grunn av at det er i "perspective"... Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 Farlig å slippe ut SÅ fine bilder, man får så store forventninger da Håper de for ALL del ikke skuffer Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 The period we're covering is basically from the end of Age of Kings until the industrial age. Nei! Hold dere til middelalderen! Enig :/ Lenke til kommentar
Togo Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 For meg ser det ut som det er fra borgerkrigen i U.S.A. Rødjakker og Blåjakker på litt forskjellige screenshotter, men også indianere. Får håpe de klarer og gjøre det interessant. Burde jo ikke være vanskelig, og de har jo erfaringen De var blaa fordi spilleren var fargen blaa Lenke til kommentar
guezz Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 Flere nye bilder! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 Sier bare én ting: Lekkert! Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 Flere nye bilder! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) De bildene der ligger forresten også hos Gamer.no nå og det har de gjort i lengre tid Edit: Noe som gjør denne tråden rimlig ubrukelig. Diskuter heller bildene i den offisielle tråden http://gamer.no/art.php?artikkelid=12704 Endret 6. januar 2005 av Blib Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg