graks Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 sjekk ut disse bildene fra aoe3 og de ser helt utrulig bra ut,spillet kommer ut i 2005.gleder meg utrulig til spillet skal kommer ut.er en stor aoe fan http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/57...30022903217.jpg http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/57...30022906639.jpg http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/57...30022910186.jpg http://pc.ign.com/articles/576/576023p1.html Lenke til kommentar
arlion Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 i svarte.................... det spillet der virker jo helt fabelaktig bra, håper virkelig spillet kan måle seg med det grafiske vi har fått se til nå. i hvertfall steg mine håp, lider jo litt av grafikk manien så dette er jo ett stort pluss gleder meg til mer info om dette spillet. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Dette her jeg sett frem til lenge. Og bildene var lekre. men god graffik er absolutt ikke synonymt med bra spill. Doom 3 half-Life 2 Endret 4. januar 2005 av Skurupu Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 The period we're covering is basically from the end of Age of Kings until the industrial age. Nei! Hold dere til middelalderen! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Er vel ikke lov å ha så store bilder i en tråd vel? Trått når man sitter på en data som kjører "1024" oppløsning Men de var snasne. Deilig grafikk, og med ragdoll fysikk Håper det blir like avhengighetsskapende som toeren. Gode minner Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Eh, Hl2 har faktisk veldig god grafikk, og er et VELDIG godt spill.. (ihvertfall ifølge folk flest ) Edit: Og de har sagt at de skal fokusere på sverd og spyd også, men de tenkte at fansen forventet en ny tidsperiode med et nytt spill.. Syntes dette er helt topp jeg. Endret 4. januar 2005 av M@R7!N Lenke til kommentar
Dandar Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Kan bli bra dette! Eller det kan bli en flopp som mange andre "hypa" spill. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 får håpe at resten av spelet lever opp til grafikken, og at det ikkje vil kreve alt for mykje av maskina. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Ser ut som det vil kreve en helvetes god maskin for å kjøre optimalt i hvert fall. Bra ser det ut, men det er ikke den synsvinkelen jeg foretrekker. Liker det godt som det er i AoM jeg. Oversikt er jo nøkkelordet når man spiller strategi. Er også enig med flere om at jeg vil starte i middelalderen. Det er liksom litt av sjarmen. Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Bildene er vel shina opp i et fotoprogramm:) dess uten så sitter vel de folka på en maskin fra en annen verden..hehe Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 For meg ser det ut som det er fra borgerkrigen i U.S.A. Rødjakker og Blåjakker på litt forskjellige screenshotter, men også indianere. Får håpe de klarer og gjøre det interessant. Burde jo ikke være vanskelig, og de har jo erfaringen Lenke til kommentar
Lonely Wolf Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Dette her jeg sett frem til lenge. Og bildene var lekre. men god graffik er absolutt ikke synonymt med bra spill. Doom 3 half-Life 2 Doom 3 og HL2 er 2 meget bra spill! Si hva som var/er så B_A_D med di to spillan?? Og til topic: Tipper di bildan er fra FILM fras pillet! Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Doom 3 og HL2 er 2 meget bra spill! Si hva som var/er så B_A_D med di to spillan?? Nei, ikke gjør det. La det bare stå ukommentert, og la oss i stedet holde oss til topic i stedet. On topic: Heftig grafikk, kult med dynamiske speilbilder og skygger. Om det blir en bra spillopplevelse er derimot en annen sak. Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Elsker AoE 1 & 2, 3'ern skal jeg ha Lenke til kommentar
Belisarius Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Ser bra ut men jeg håper at de klarer å skape en god historie, eventuelt god variasjon i spillet. Noe de har klart med de tidligere Age of Empires seriene, de klarte det også med Age of Mythlogy. Mange strategispill nå for tiden kan bli litt ensformig i lengden. Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Finens det flere bilder? gleder meg sykt! har alle AOE spillene ! Lenke til kommentar
owen10 Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Ser sykt bra ut! Jeg er en stor fan av strategi spill og AoE og AoM er noen av mine favoritter må bare ha dette spille! Ps: er det ikke det gamle tyske flagge i høyre hjørne på bilde nr. 2 Lenke til kommentar
nord Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) hvordan vil dagens gode skjermkort drive spill som The Elderscrolls IV og AOE 3? var jo nesten et stort hopp i detalje nivået i spill nå nylig. edit: fikset skurupu Endret 4. januar 2005 av nord Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 *snip*Morrowind IV *snip* The Elderscrolls IV. Lenke til kommentar
Darky Skrevet 4. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 4. januar 2005 Dette så mildt sagt ut utrolig imponerende. Blir spillbarheten like 2`ern, så blir dette kort og godt konge kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg