stue Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Vet at dette har blitt tatt opp i en tråd i lesertester, men mange av disse er over et halvt år gamle... Noen som kan komme med noen anbefalinger, gode linker så man kan oppdatere seg litt? Er jo veldig mye forskjellig. Har lest om alt fra spy camera, call recorder, surveilance, kryptering av sms, videospiller, noe som heter sounderCover som hørtes morsomt ut.... Noen som har noe å komme med i så måte? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ta å gå inn på www.my-symbian.com og søk etter programmer der. De fleste har en trial periode så da kan du se om du liker programmet før du eventuelt kjøper det. Lenke til kommentar
larsr Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Ta en titt på denna linken http://www.russellbeattie.com/notebook/1005581.html Blant disse som er nevnt her vil jeg anbefalle på det sterkeste AgileMessenger hvis du er ivrig på msn eller ICQ. I tillegg ville jeg kjøpt meg en lisens på Opera hvis du bor på steder med UMTS. I tillegg bruker jeg noe som heter Bemused (goggle), som er ett program for å styre media filer fra pc'en igjenom bluetooth, f.eks winamp. Helt genialt hvis maskina står en annen plass en stua eller du bare ligger i sofaen og døser. Ingenting er som en fjernkontroll:) (Testa foresten GoBoy, men fikk den ikke til å funke på min 6630 på første forsøk. Går sikkert med litt styring og stressing) Aaa... også ville jeg gått inn på Opera sine sider og lasta ned kule tema til mobilen... de er gratis og endel av dem er rimelig kule. Endret 4. januar 2005 av larsr Lenke til kommentar
datadiver Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Fikk min nye 6630 i dag. Finnes AgileMessenger for 6630? Telefonen sto ikke på menyen. Hva med den innebygde chat-klienten i telefonen. Kan den benyttes til noe fornuftig? Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 18. januar 2005 Del Skrevet 18. januar 2005 Du skal bare bruke den samme AgileMessenger verisjonen som det står passer til: 6600, 7610 og 6620. Den virker bra. Direktelink: http://updates.am-im.net/AgileMessengerN6600.SIS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå