Lurifaksen Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Last ned denne og bruk denne etter du har installert MSN BETA 7.0. Dette er en kosmetisk patch som fjerner dritt og møkk Hvordan fikk du fjernet de greiene på siden? Har alt du nevnte installert, men har fremdeles alle de ikonene/tab'ene på siden. Når jeg tenker meg om har jeg aldri trykket på en slik før, så er jo totalt unødvendig at de er der. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Selv bruker jeg msn 7.0 beta med adremover og neowin skin, blir utrolig clean som jeg personlig liker meget godt. slenger med ett bilde for den nysgjerrige sjel! http://home.no.net/seserr/pc/msn.JPG Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Last ned denne og bruk denne etter du har installert MSN BETA 7.0. Dette er en kosmetisk patch som fjerner dritt og møkk Hvordan fikk du fjernet de greiene på siden? Har alt du nevnte installert, men har fremdeles alle de ikonene/tab'ene på siden. Når jeg tenker meg om har jeg aldri trykket på en slik før, så er jo totalt unødvendig at de er der. Jeg fant faktisk ikke ut hvordan man fjernet fanene i MSN BETA 7.0 fordi jeg fjernet dem først i den tidligere versjonen. Da var det å hake på/av at andre bruker datamaskinen så ikke vis dittogdatt under personvern. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 (endret) til deg som lurte på hvordan du fjerner bannerne.. last ned multimsn patch saken fra Multimsn Endret 10. februar 2005 av Jungldyr Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 Skype er fremtidens Messenger Lenke til kommentar
Blax Skrevet 10. februar 2005 Del Skrevet 10. februar 2005 MSN 6.2 er best..7.0 Beta er liksom så, hakkete..når jeg drar den nedover liksom, så hakker det..Ekkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå