Deadringer Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 er det bare slagting hele tida, eller er det som et vanlig rpg spill? Lenke til kommentar
Standish Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 ganske mye slåssing HELE tiden... men du får jo exp. som du kan bruke på å oppgradere våpnene dine med les en omtale av spillet, så får du et godt inntrykk av hvordan det er søk på gamespy eller gamespot eller gamer Lenke til kommentar
redflame Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 fantastisk godt spill vil nå jeg si da, har faktisk ikke sett noe som ligner heller! Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det er et spill som har alt. Drit bra grafikk! men kanskje litt for høy vanskelighetsgrad inn i mellom..ivertfall en utfordring å spille det. Lenke til kommentar
Steinar h Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Vi har alltid en omtale på lur. Bare se her: http://gamer.no/art.php?artikkelid=7850 Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ninja Gaiden er et nydelig spill. Det har den peneste grafikken på konsoll nå langt mener jeg. Spillet er ikke noe RPG, men har derimot et veldig bra kampsystem. Sloss gjør du hele tiden, mot mange forskjellige fiender. Vanskelig er det også. Kanskje litt for vanskelig til tider mener jeg. Man skal spille lenge for å klare å gå gjennom dette spillet. Men headcleaver - Leter du etter et RPG spill tror jeg dessverre ikke Ninja Gaiden er løsningen. Kanskje du bør gå for Fable i steden for? Steinar h - Er du medlem av Gamer.no sin stab? Står medlemmer under navnet ditt, likt mange andre folk her inne på Gamer.no. Bare lurer på om du er med å styre forumene eller hva som skjer. Lenke til kommentar
Steinar h Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Steinar h - Er du medlem av Gamer.no sin stab? Står medlemmer under navnet ditt, likt mange andre folk her inne på Gamer.no. Bare lurer på om du er med å styre forumene eller hva som skjer. Ja - jeg er medlem av staben, alle som har gamer.no-logoen i signaturen er redaksjonsmedlemmer. Jeg skriver omtaler, forhåndstitter og annet snacks, og har gjort det i snart halvannet år, tror jeg. Jeg har derimot ikke noe moderatoransvar på forumet. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ninja Gaiden er et sinnsykt bra, men sinnsykt vanskelig hackslash spill. Kampsystemet er nydelig og hele spillet er superpolert. Sammen med Otogi(Og Otogi 2, sikkert) er det glatt det beste hack&slash spillet på X-box, og et av de beste actionspillene denne generasjonen. Mye bedre enn Fable, som er et godt nok Hack&Slash spill med masse av småfeil, og litt helt unødvendige RPG elementer som er morsomme nok til å redde opplevelsen. Hvis du vil ha et RPG, hold deg unna både Ninja Gaiden og Fable. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Men headcleaver - Leter du etter et RPG spill tror jeg dessverre ikke Ninja Gaiden er løsningen. synd. det ser bra ut, men jeg syntes å bare sloss blir fo rensformig Kanskje du bør gå for Fable i steden for? jeg har spilt fable, det er bra det, men virker litt for "barnespill" ut for meg. vil ha mer skikklig slossing, men ikke bare slossing Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå