The Gundersen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Heisann. Et enkelt (?) spørsmål: Er det mulig å gjennopprette et bilde som er blitt slettet fra et minnekort ? Klarte ved et uhell å slette noen bilder som jeg skulle beholde.... Jan Egil. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Ja, let i gjennom forumet så finner du flere tråder om det. Lenke til kommentar
mp3skalle Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Smart Recovery fungerer greit og er gratis. Lenke til kommentar
laukis Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har gode erfaringer med jpegdump: http://www.goto.onlinehome.de/dsc/jpegdump.htm Lenke til kommentar
The Gundersen Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Fant bildene med Smart Recovery ! Takker for hjelpen Jan Egil Lenke til kommentar
kfet Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Noen som har erfaring med å få ut bilder som "ikke lenger er tilgjengelige"..? Med det mener jeg at jeg har et 128MB CF kort som nå har en kapasitet på kun 11 bilder i 4Mp på ixus 400... Kortet kan brukes med denne kapasiteten, og de elleve bildene kan lastes ned til PC og slettes fra kortet vha "slett alt"-funksjonen. De resterende bildene ligger "fastlåst" på kortet... skulle gjerne hatt tak i disse bildene! Ser for meg at det kunne funke med dette eller et lignende program (getdataback?) hvis jeg satt kortet i en kortleser (ixus støtter ikke USB Mass storage....). Noen som har vært ut for slikt og fått ut bildene fra kortet?? Kjøper glatt en CF-kortleser dersom det kan være mulig å få ut bildene på denne måten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå