Gå til innhold

Film24.no lureri (10 dager gratis...)

Anbefalte innlegg

Det er det jeg sier, legge gjenn masse kredittkort opplysninger osv for å få 10 dager gratis når det drar lett ut i tid og ting kan forsvinne, plutselig trekker de bare 2000 for forsvunnede filmer og det er ikke en levende figur å få tak i :no:

Vær forsiktige :roll:

Endret av Launch
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har brukt Film24 i 1 år. Jeg fikk også dengang 10dager gratis prøveperiode. De vil ha kredittkortnr sannsynligvis for å vite at filmene blir sendt til den du utgir deg for å være. De somler sjelden til aldri med utsending av filmer. Finnes ikke noe som helst sleipt som du sier ved deres drift eller markedsføring. Her tar du feil!

Lenke til kommentar

2 geokri,

fungerte bra helt til den dagen da plutselig 2 filmer ble borte i posten, eller de har ikke registrert dem inn.

Det har gått snart en uke siden de sendte to DVD til meg. Har aldri fått disse DVD, jeg stopet abonnemente, mens jeg må sende DVD tilbake,minst 3 dager før "gratis abonnemente" avslutes, for å ikke betale for neste måned. Lurer på om hvordan det går...

Lenke til kommentar
Jeg har som prinsipp å aldri utlevere kortnummer for ting som er gratis. Det funker kjempebra for min del. :yes:

Kloke ord!

Tror mesteparten av skepsisen skyldes praksisen til "musikk klubbene" som eksisterte før i tiden. Det var en god del useriøse aktører der, og det var vanskelig å melde seg ut. Men ting har sikkert bedret seg nå som man håndterer abonnementet sitt over Internett og ikke gjennom postgang.

Lenke til kommentar

Det stemmer at Film24 bare er noe lureri !!

Jeg har leid en del filmer ifra dem tidligere og det har gått helt greit. Vel det gikk greit helt frem til jeg ikke " fornyet " mitt abo. Jeg forventet da at jeg ikke skulle bli nødt til å betale videre for filmene jeg da ikke fikk. Men jeg fikk regning i posten på 3 nye månder. Sendt en del mailer til dem og etter mye om og men fikk jeg beskjed om at jeg bare skulle se bort ifra regningen og at de håpet jeg ville komme tilbake å leie mere film hos dem. Nå har det gått et par månder og det er kommet innkasso krav ifra dem. Må si jeg ble forbanna når jeg åpnet posten og så dette.

klart det er mulighet for å gjøre feil, men for det da. Regne med at du fremdeles skal leie flere filmer og bare sende deg en regning uten at man har fornyet abo. Ganske frekt!

Hadde temkt til å leie flere filmer ved en senere anledning, men det kommer ikke til å skje nå.

Så OBS! OBS!!

Lenke til kommentar
Det stemmer at Film24 bare er noe lureri !!

Jeg har leid en del filmer ifra dem tidligere og det har gått helt greit. Vel det gikk greit helt frem til jeg ikke " fornyet " mitt abo. Jeg forventet da at jeg ikke skulle bli nødt til å betale videre for filmene jeg da ikke fikk. Men jeg fikk regning i posten på 3 nye månder.

Leser man litt på siden til Film24, ser man følgende :

Er det noen bindingstid på abonnementet?

Nei, du kan stoppe abonnementet når som helst. Det gjør du ved å klikke "Min side" og deretter velge

"Stopp abonnement".

Det er ting du godtok da du ble medlem.

Du må altså selv velge å stoppe abonnementet om du ikke vil være medlem lenger, og behøver altså ikke gjøre noe om du fortsatt vil være medlem. Er veldig få klubber i Norge som krever at du fornyer abonnementet om du vil fortsette å være medlem. De aller fleste krever at du selv velger å stoppe abonnementet.

Når det er sagt var jeg medlem i Film24 i seks måneder før jeg sa opp og byttet til brafilm.no. Fra Film24 fikk jeg filmer langt ned på listen, og nyheter kunne jeg bare glemme å få. Ventet på noen filmer hele denne perioden, selv om de lå først på listen min. På brafilm.no får jeg stort sett filmer langt oppe på listen, og vanligvis de som ligger som førstevalg. Det står også om filmen er tilgjengelig nå, eller om det er kort eller lang ventetid. Kjekt å greit. Det koster en femtilapp mer i måneden, men man får tre filmer hver gang i stedet for to, og man får flere av de filmene man helst vil ha.

Lenke til kommentar

Så du har erfart at BraFilm er bedre enn Film24?

Har vært medlem hos Film24 siden September, og jeg har kun fått filmer jeg har rangert fra 3-10 plass. Dette er relativt populære filmer. Leveringstiden varierer, men er aldri mer enn 4-5 virkedager.

Det å sammenligne Film24 med T5PC er det dummeste jeg har hørt på lenge, og må komme fra noen som ikke helt har forstått konseptet. Men nok om det.

Du sier at du/de sender tre filmer om gangen fra BraFilm? Har standardabonnementet hos Film24, og har tre filmer hjemme så å si hele tiden. Sender inn to og to hver gang, og det er jeg fornøyd med.

Jeg får ta en titt hos BraFilm og se på filmutvalget, også hadde det vært litt fint hvis du kunne kommentere litt mer Afseth.

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
Så du har erfart at BraFilm er bedre enn Film24?

Jeg får ta en titt hos BraFilm og se på filmutvalget, også hadde det vært litt fint hvis du kunne kommentere litt mer Afseth.

Tja... det er vel ikke så fryktelig mye mer å si om det som gjelder, men kan jo skrible ned noen erfaringer.

Brafilm.no tar nok inn flere eksemplarer av hver nyhet enn Film24 gjør, noe som gjør at leveringstiden på populære filmer går ned (hadde Kill Bill på første plass på Film24 i 3 måneder før jeg gav opp og kjøpte den). Tror derimot at Film24 kanskje har noen flere eldre filmer, som jo kan være positivt for de som liker dette.

I begynnelsen syntes jeg Brafilm.no sin filmliste (den du setter opp selv) var vanskeligere og mer omstendelig å administrere, men når man har blitt vant til den, så er den mye enklere å bruke faktisk. Man sparer mange museklikk i forhold til film24 sin, ihvertfall fra den tiden jeg var medlem der.

Brafilm.no fakturerer i etterkant med faktura, mens Film24 trekker fra kort i forkant/begynnelsen av ny periode.

Har sendt en forespørsel til Film24 som jeg aldri fikk svar på. Har også sendt en forespørsel til Brafilm.no, og den fikk jeg svar på få timer etter.

Ellers er det ikke så mange og store forskjeller... de er omtrent like raske til å sende ut filmer etter de har mottatt de og har ikke hatt problemer med noen av de.

Lenke til kommentar

Du har overbevist meg. Var innpå siden for å stoppe abonnementet for en stund siden, men det viste seg at de faktisk har en veldig fiks ordning for det der. De slutter å sende ut filmer etter du har stoppet abonnementet - selv om du har 3 uker igjen - og de trekker deg for en ekstra mnd hvis de ikke har fått inn filmene. Fæl ordning for oss vanlige brukere, men det får jeg leve med. Får bare sende inn to av DVDene jeg har nå, motta to nye, for så å sende inn alle tre etter det.

Deretter er det bare å melde seg inn hos BraFilm for min del.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg fulgte afseths råd jeg, og kuttet ut Film24 til fordel for BraFilm. Angrer ikke hittil, og de er MYE raskere til å svare på mailer etc. De har også en hyggeligere tone der, enn fra Film24.

Har også erfart at BraFilm ofte er en dag raskere enn Film24 både når jeg og de sender filmer. Begge holder vel til i Oslo, så det er mest sannsynlig ikke posten sin feil.

Lenke til kommentar

Brukte Film24 selv tidligere, men har nå gått over til Brafilm.

Må si at jeg egentlig likte Film24 bedre. Brafilm.com bruker gjerne 2-3 dager ekstra på å sende ut filmer, noe som fører til at jeg gjerne bare motter en sending pr. uke, uansett hvor rask jeg er.

Lenke til kommentar

For å dra opp en litt gammel tråd :roll:

Har vært medlem hos film24 i 9 måneder nå og har aldri hatt problemer med de. Får 4 filmer i uka pga veldig rask leveringstid og filmene jeg får er alltid mellom 1 og 10 uansett om det er ny eller gammel film. De siste 6 leveringene har jeg fått filmene som ligger på 1. og 2. plass og alle disse filmene har vært relativt nye.

Har også vært i kontakt med film24 3 ganger grunnet diverse ting, og har fått svar innen få timer alle tre gangene. Vet ikke om jeg bare har vært heldig, men film24 har absolutt vært et perfekt utleiested for meg. Billigere enn brafilm er det også (i hvert fall den typen jeg har - brafilm for 3 mnd = 747 kr, film24 for 3mnd = 627 kr).

Kommer nok ikke til å bytte bort film24, både fordi jeg er storfornøyd, samt at jeg har over 800 titler på lista :whistle: som jeg ikke gidder å sette opp igjen.

Lenke til kommentar

gadd ikke lese hele tråden her, men selv testet jeg dette gratis 10 dagers tilbudet. var jo ikke noe problem for meg så lenge man husker på og stoppe abonomentet før 10 dagers perioden er gått ut.. ;)

og det gjør man jo enkelt ved et tastetrykk fra internett. easy as that.

det eneste jeg syntes var tungvint var at man mått til en hver tid ha 10 filmer på lista si for at de skulle sende ut nye filmer..

måtte bare fylle lista med piss da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...