loddebolten Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 holder på å sette i hop følgende maskin... XP3200+ Asus A7N8X deluxe E Corsair XMS 512 MB Bzerk PSU 500W Sapphire Radeon 9600xt alle kabler og alt nytt. har montert alt etter oppskrifta og sjekket alle jumpere osv, når jeg skrudde på maskina starter alle vifter og drev....ser at hd lampa blinker og power lyser grønt,MEN ikke noe pip og NULL signal til skjermen....så prøvde jeg og resette cmos og flytte en rambrkke...ikke hjelp i...bestemte meg da straks for å prøve et annet skjermkort...sjekker samtidig med lupe ned i AGP sporet og mener jeg ser en pinn ligge "knørva" i bånn...så det er jo begripelig hvorfor ikke det ble noe skjermbilde..MEN..hvorfor får jeg ikke noe pip...frykter kansje fler feil da jeg måtte rette ut en pin på CPU,en også..(den gikk greit ned i sokkelen..)..noen som har erfaring med hvordan maskina oppfører seg med kaputt AGP slot....?? håper jeg får det på garantien... Lenke til kommentar
J0ppe Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Lillebror har samme kort. Før hadde han et dårligere kabinett (qtec). Hver gang han slo på pcen kom det ikke noe bilde. Noe som virket var rett og slett og trykke på restart knappen når alt summet og gikk så kom det bilde. Etter han byttet kabinett funket alt helt fint. Det er nok en kortslutning som er problemet. Start opp alt på hk esken så skal du nok se at du får bilde på skjermen. Lenke til kommentar
Zjaxy Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 jeg greide faktisk å ødlegge en AGP for ikke så lenge siden med at jeg ikke skrudde fast skjermkortet under Xp installasjon dermed ødlagt agp port! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå