eught Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Kan ikke solen bare gå og gjemme seg bak regnskyene igjen???? er flere grunner til at jeg sier dette. 1. Min cpu øker med 6-8 C idle temp pga varmen. 2. Foreldre maser hele tiden om at jeg må komme meg ut. 3. Jeg må gjøre utearbeid som f. eks klippe plenen. 4. Man blir solbrent. 5. Det er ALT for varmt ute. Noen som føler det samme som meg?? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 eught. Nei det er ikke for varmt ute er,det er en behagelig temp ute,man blir ikke solbrent om du sitter i skyggen,utearbeid er sunt for din bleke kropp,ta med pc ut da om dine foreldre klager på at du er inne,sett i større vifter om tempen blir for høy. Kjetil [ endret av Kjetil Lura den 2002-06-09 19:12 ] Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 `dere er slemme. jeg er helt enig med eught. sol er noe drit Lenke til kommentar
fondus Skrevet 9. juni 2002 Del Skrevet 9. juni 2002 Quote: Den 2002-06-09 21:11, Cursed skrev:`dere er slemme.jeg er helt enig med eught.sol er noe drit greit, sol er noe drit. men hva hvis sola slokna, ville du sagt det samme da? da hadde du ikke trengt vifte til pcen din, men varmeelement på cpuen forresten... hva skulle du med det? for du ville vert DØD :grin: :grin: :grin: :grin: Lenke til kommentar
eught Skrevet 9. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2002 Quote: ta med pc ut da om dine foreldre klager på at du er inne jeg gidder ikke å bære mitt 21 kg tunge chieftech big tower ned en trapp når jeg nettop har bært den opp fra et LAN. Lenke til kommentar
SintBrus Skrevet 10. juni 2002 Del Skrevet 10. juni 2002 Det var en gang jeg luktet bacon, og etter det har jeg lært meg å bruke solkrem når jeg er på stranden. Varmt? Det er jo bare bra det. Masse damer i bikinier og små truser *sikle* Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Hei SintBrus! Bacon er no godt det..:wink: Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. juni 2002 Del Skrevet 11. juni 2002 Quote: Den 2002-06-10 23:18, SintBrus skrev:Det var en gang jeg luktet bacon, og etter det har jeg lært meg å bruke solkrem når jeg er på stranden. Varmt? Det er jo bare bra det. Masse damer i bikinier og små truser *sikle* Å ta en tur på Karl-Johan nå en av disse varme dagene er en fryd for gutteøyne... god utsikt kan man si (overskya nå da, men håper på litt sol senere når jeg skal på jobb...liker "god utsikt" når jeg er på vei på jobb). Har vært i parken ett par-tre ganger den siste uka, og DER ser man mye fint der *hirr hirr*. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå