Sfinx Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Hei! Har lyst til å kjøpe meg en skikkelig gaming musematte når jeg begynner å bli lei av den jeg har.. Hvor får jeg kjøpt en skikkelig bra en? Og hva er best nå om dagen? Har optisk mus.. (Razer Diamondback). Spiller ganske mye så jeg vil ha en ordenltlig god musematte! Hva bør jeg kjøpe og hvor bør jeg kjøpe det? PS: Kanskje litt offtopic mvh Sfinx Lenke til kommentar
uberleif Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 På Microplex har dem flere "gaming" musematter. Jeg har Razer Diamondback selv og bruker denne på fUnc 1030. Hva som er best er det nok delte meninger om, men jeg synes i hvert fall dette fungerer bra. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 www.microplex.no har jo et stort utvalg, se under "Mus\Tastatur - Musematter". Komplett.no har også et bra utvalg. Finnest mangen fler, det første du burde ha gjort var jo å skjekke hardware.no sin egen prisguide for musematter. Lenke til kommentar
gsn Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Jeg har hatt funcen før og bruker nå Qpad, syntes denne er mer behagelig... Lenke til kommentar
bassen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 qpad med hyperglides fra microplex Lenke til kommentar
gsn Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 kunne ikke vært mer enig :!: Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Allsop fra datakjeden til under halve prisen til qpad og omtrent like bra Lenke til kommentar
Equiox Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Q-Pad er en matte jeg anbefaler på det varmeste. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Q-Pad er det beste valget! Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Har corepad jeg + diamondback Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå