eLang Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Finner ikke ut hvordan jeg skal sette opp fonen mot IM (instant message). Har en Motorola E398. Er det noen som kan hjelpe meg?... Lenke til kommentar
eLang Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 er det ingen her som vet noe om dette her???? Lenke til kommentar
edonis Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Lurer forresten på hvordan dette IM-greiene funker, skjønner det ikke helt. Har desverre ikke funnet ut hvordan man skal sette opp telefonen til det, vet ikke engang om man kan bruke det her.. Lenke til kommentar
eLang Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Er ikke helt sikker selv, men det ser ut til at ingen vet noe om dette... Har sendt mail til motorola i usa. Her er noe greier som stod i dagbladet for en stund siden. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 ja jeg vil gjerne vite om im oppsettet selv, det må da være en her som kan dette vel? (er jeg på riktig tråd nå ) Lenke til kommentar
eLang Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 XDet er ikke meningen å mase, men jeg synes det er veldig rart at det ikke er noen her(hardware/amobil) som vet noe om dette. Har ringt telenor, telehuset, elkjøp og motorola uten hell... + mail til motorola i amerika, fikk svar at jeg måtte ta kontakt med telenor mobil, men de er jo helt #y*@=# Lenke til kommentar
eLang Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Har blitt litt klokere nå. ISP innstillinger skal være GPRS ANP: internet - Brukernavn: ditt tlf nr - Passord: ditt tlf nr Registrerte meg på www.yamigo.com og fikk resten av oppsettet fra dem. Men når jeg logger meg på (msn) så er ikke mine kontakter der. Prøvde å legge til ett par, men de kom bare opp som frakoblede selv om de var på, og fikk ikke til å sende noe til dem. Det gikk fint å motta meldinger, også å svare på dem. Har jeg bare fått kontaktene mine opp hadde jo alt vært i orden.... Lenke til kommentar
tness Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Gjorde det samme som deg eLang, kobbler opp, prøvde og sende en melding fra inett og til min messenger, men det kom ikke opp på telefonen. Klarer heller ikke å legge til kontakter. Har samme mob som deg, Angrer. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 jeg har gjort prikk lik, men dealen er nå at jeg får "IM pålogging mislykes", har helt lik oppsett bortsett fra id og password Lenke til kommentar
eLang Skrevet 6. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2005 Jeg angrer ikke tness. Har ikke hatt noe tull med min E398, verken med USB oppkobling eller lignende. Jeg la til ett par kontakter på IM'en, men de ble vist som frakoblet, men jeg kan motta meldinger fra dem, og svare på de. Men jeg kan ikke kontakte noen. Lenke til kommentar
tness Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 Mobben har låst seg, gjennomsnittlig 1 gang pr dag. Og spesielt når jeg er midt i en tekst melding. En kompis hadde en T720, og han kjenner igjen symptomene fra sin. Mitt største ankepunkt er SMS,den henger ikke med. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 (endret) Gjorde det samme som deg eLang, kobbler opp, prøvde og sende en melding fra inett og til min messenger, men det kom ikke opp på telefonen. Klarer heller ikke å legge til kontakter. Har samme mob som deg, Angrer. Du angrer fordi IM ikke fungerer?? Hvilken annen mobil har det? Kjøpte du mobilen din pga det?? Endret 6. januar 2005 av Mobilguiden666 Lenke til kommentar
tness Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Kjøpte ikke mobben pga IM hadde ikke peiling på hva det var. Angrer mest fordi SMS skrivinga lagger... Lenke til kommentar
eLang Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Rart at det skal være sånn forskjell, min E398 fungerer utmerket, har aldri låst seg. Og det å skrive sms'er går som ei kule.... Og når det gjelder IM er det vel ikke fonen sin feil, men heller noe kødd hos yamigo.com. Er det noen som vet om noe lignende som yamigo? Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 prøvde meg på yamigo, skjønte ikke et pøkk... :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå