Gå til innhold

IM oppsett til Motorola E398

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

XDet er ikke meningen å mase, men jeg synes det er veldig rart at det ikke er noen her(hardware/amobil) som vet noe om dette. Har ringt telenor, telehuset, elkjøp og motorola uten hell... + mail til motorola i amerika, fikk svar at jeg måtte ta kontakt med telenor mobil, men de er jo helt #y*@=# :cry:

Lenke til kommentar

Har blitt litt klokere nå. ISP innstillinger skal være GPRS ANP: internet - Brukernavn: ditt tlf nr - Passord: ditt tlf nr Registrerte meg på www.yamigo.com og fikk resten av oppsettet fra dem. Men når jeg logger meg på (msn) så er ikke mine kontakter der. Prøvde å legge til ett par, men de kom bare opp som frakoblede selv om de var på, og fikk ikke til å sende noe til dem. Det gikk fint å motta meldinger, også å svare på dem. Har jeg bare fått kontaktene mine opp hadde jo alt vært i orden....

Lenke til kommentar

Jeg angrer ikke tness. Har ikke hatt noe tull med min E398, verken med USB oppkobling eller lignende.

Jeg la til ett par kontakter på IM'en, men de ble vist som frakoblet, men jeg kan motta meldinger fra dem, og svare på de. Men jeg kan ikke kontakte noen.

Lenke til kommentar
Gjorde det samme som deg eLang, kobbler opp, prøvde og sende en melding fra inett og til min messenger, men det kom ikke opp på telefonen.

Klarer heller ikke å legge til kontakter.

Har samme mob som deg, Angrer.

Du angrer fordi IM ikke fungerer??

Hvilken annen mobil har det?

Kjøpte du mobilen din pga det??

:no:

Endret av Mobilguiden666
Lenke til kommentar

Rart at det skal være sånn forskjell, min E398 fungerer utmerket, har aldri låst seg. Og det å skrive sms'er går som ei kule....

Og når det gjelder IM er det vel ikke fonen sin feil, men heller noe kødd hos yamigo.com.

Er det noen som vet om noe lignende som yamigo?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...