Jesper Karsrud Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Heisann... Har jobbet litt i Illustrator og Photoshop, og kom frem til bildet under. Tenkte det kunne duge som deviantID også, så jeg slang på teksten i tillegg... Kan godt få litt kritikk på det, siden jeg jo kan laste opp nytt med endringer på deviantART senere ADVARSEL! Kan ta lang tid å laste, grunnet stor oppløsning, og dermed stor størrelse. DAid Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Vårrengjøring. Endret 6. januar 2005 av Hidden Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Tusen takk Nei, har nok ikke lagt ut på dyret, men vurderer egentlig å gjøre det. Vet ikke om jeg tør, tho Ligger på deviantART også, men der er det ikke alltid like mye kritikk å få Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hm. Eg undrer litt på skyggane på fyren -- spesielt under haka. Ser rart ut. Men eg har aldri vore noko særleg flink med vektor :] Eg teikner småting av og til. Legger du han på dyret vil iallfall folk som er kritiske og veit kva som bør forbetres. Men så er det ikkje alltid like lett å få folk til å svare på tråden. Lenke til kommentar
andm Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Siden ingen har kommentert det ennå, får vel jeg gjøre det: Du repeterer ordet "IS" i interesser. Lenke til kommentar
Prowl Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Det er noe galt med haka, nå vet ikke jeg om du er litt smårund da, men det ser ut som du har større dobbelthake enn jeg tror du har... (ikke bli fornærmet) Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 5. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2005 Hmm.. da har jeg ikke lastet opp/lagret siste versjon av bildet. Bildet ligger nå på dyret også, men uten skriften. Hvorfor jeg valgte å legge ut versjonen uten skrift vet jeg ikke, men nå ble det jo sånn da Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Føler det mangler en skygge under hånden hans, som vist på bilde.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 7. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2005 Jepp, dette har blitt nevnt på det o så store dyret også, og skal fikses på i helgen... Har fått litt konstruktiv kritikk der også, som skal sees nøye på Lenke til kommentar
taulen Skrevet 9. januar 2005 Del Skrevet 9. januar 2005 som sagt, står det : drawing IS IS also ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå