Master Casemod Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 hei. jeg har planer om å modde pcen inn i en koffert..og lurt på om noen har linker til diverse butikker i oslo der dem selger koffert/oppevaringsbokser jeg kan modde pcen inn i Lenke til kommentar
horebore Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 skal du mekke lcd skjerm i lokket da? Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 nei...ikke det. men kofferten må være såpass høy at jeg kan få plass til skjermkortet mitt...lydkortet og min jet 7 vifte Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 du kan jo (om mulig) lette på liket og gå ut for å se etter en slik koffort istede for å spørr på et forum.. jeg kan tenke meg oslo har mange forretninger som fører slike gjenstander. slik som clas, blitema osv fører mange modeller. Lenke til kommentar
prixmyo Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 (endret) Du får en Digg en på Europris da til 299kr Eller en mye mindre en på claes ohlson ellr på europris Den svære er ganske digg er ca 16cm inni, har slev kjøptn og bynt på koffert modd http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=301838&hl= Kan se på han sin den kofferten koster bare 99kr på europris Endret 8. januar 2005 av prixmyo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå