kristi87 Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 HEi Hvordan stiller jeg inn bildekvaliteten på kameraet mitt? har en Canon A400 Finner ikke ut takk for svar Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Hvad med at kigge i din manual til kameraet...? Det er jo ikke ligefrem "rocket science" at indstille et digitalkamera! Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Det er jo ikke ligefrem "rocket science" at indstille et digitalkamera! Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 "Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar" For å stille på kvaliteten så trykker du først på "func" tasten. og deretter piler du deg helt ned (bilde av en 1/4 dels sirkel). Her velger du kvalitet og størrelse. Hvis du har manualen så kan du titte på side 61. (såfremt manulen jeg har foran meg er lik din) Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 "Det finnes ikke dumme spørsmål, bare dumme svar" Jo, det gør der!, selvom spørgsmålet fra kristi87 IKKE er et af dem. Jeg mener bare at der kommer rigtig mange spørgsmål her på forummet der nemt kunne løses ved at folk brugte 2 minutter på at lære lidt om det kamera de har købt i stedet for at bruge mindst lige så lang tid på at tænde computeren og lægge en post ind på forummet. Til kristi87: Jeg håber ikke at du tager mit første indlæg ilde op. Jeg mente bare at du kunne kigge lidt bedre efter i manualen til kameraet, hvilket også ville være meget hurtigere end at vente på svar herfra. Lenke til kommentar
HrSteen Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 For vedkommende som stiller spørsmålet så er det nok ikke ett dumt spørsmål. Men jeg er enig at det stilles mange rare spørsmål, men det som er innlysende for enkelte kan være kvantefysikk for andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå