JBlack Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Nei, men når man ikke evner og se nyanser, ei heller finne noe kritikkverdig, eller i det minste forstå at noen kan synes Bushs handlemåte i enkelte tilfeller er kritikkverdig, så kan en lett komme til konklusjonen at vedkommende støtter Bush. Nå minte du meg om en bedrevitende prest som satt og prata lenge på NRK radio i går. En ting han presterte å si var noe slikt som at fanatisme eller ekstremisme er når man bare ser verden i svart/hvitt og bare ser enkle løsninger, og dette er problemet med Bush. Personlig syntes jeg ironien i den uttalelsen var ganske påfallende. Og jeg synes din vurdering av Seixon faller i samme kategorien, en ensidig og svært forenklet svart/hvitt fremstilling av Seixons forhold til Bush. Nå tror jeg faktisk det er passende med ny signatur.... Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Denne filmen virket interessant Må sees Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Nei, men når man ikke evner og se nyanser, ei heller finne noe kritikkverdig, eller i det minste forstå at noen kan synes Bushs handlemåte i enkelte tilfeller er kritikkverdig, så kan en lett komme til konklusjonen at vedkommende støtter Bush. Nå minte du meg om en bedrevitende prest som satt og prata lenge på NRK radio i går. En ting han presterte å si var noe slikt som at fanatisme eller ekstremisme er når man bare ser verden i svart/hvitt og bare ser enkle løsninger, og dette er problemet med Bush. Personlig syntes jeg ironien i den uttalelsen var ganske påfallende. Og jeg synes din vurdering av Seixon faller i samme kategorien, en ensidig og svært forenklet svart/hvitt fremstilling av Seixons forhold til Bush. Nå tror jeg faktisk det er passende med ny signatur.... Det er det latterligste jeg har hørt!! Hvordan i all verden tolker du det utifra det han sa der? Viser bare at den signaturen der bare er til å le av når den står under deg Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Nei, men når man ikke evner og se nyanser, ei heller finne noe kritikkverdig, eller i det minste forstå at noen kan synes Bushs handlemåte i enkelte tilfeller er kritikkverdig, så kan en lett komme til konklusjonen at vedkommende støtter Bush. Nå minte du meg om en bedrevitende prest som satt og prata lenge på NRK radio i går. En ting han presterte å si var noe slikt som at fanatisme eller ekstremisme er når man bare ser verden i svart/hvitt og bare ser enkle løsninger, og dette er problemet med Bush. Personlig syntes jeg ironien i den uttalelsen var ganske påfallende. Og jeg synes din vurdering av Seixon faller i samme kategorien, en ensidig og svært forenklet svart/hvitt fremstilling av Seixons forhold til Bush. Nå tror jeg faktisk det er passende med ny signatur.... Det er det latterligste jeg har hørt!! Hvordan i all verden tolker du det utifra det han sa der? Viser bare at den signaturen der bare er til å le av når den står under deg At du ikke forstår betyr ikke at utsagnet er latterlig. Tenk over det i sammenheng med signaturen min du. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) *Spam fjernet* Endret 5. januar 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Bush er praktiserende pedofil Frekkas: Jeg visste det!111oneone Seixon: Bevis? Frekkas: Bush-elskende hyperkristen! Alle: WTF? Frekkas: Bush-elskere, hele gjengen! OMG så dere forguder Bush! PelsJakob: Her ser vi den kommunistiske pressen i aksjon. olsen: Det har aldri eksistert ekte kommunisme. Tsk tsk. fjotten: Kun en humanetiker kan si noe sånt. Zyklon: Gi meg goatse. Lenke til kommentar
Frekkas Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg avstår fra av kommentere dette tullet. Noen burde fått en liten ferie. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Jeg avstår fra av kommentere dette tullet. Noen burde fått en liten ferie. Ja, god idè. La oss sparke ut alle med litt humor. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Men som jeg sa, denne filmen er alt for kontroversiell for de fleste a ha lyst a se den. Alle som hater Bush, har ikke lyst a se den. Lo så jeg ikke fikk puste av filmen Trey og Matt kan det med å sparke i de aller fleste retningene på likt. Digget filmen fra ende til annen, dog ser på meg selv som ganske venstre, jaja. Kan kanskje være fordi jeg antakelig har sett mer south park enn alle 600 på skolen min(får vel våge å påstå det) Virker som denne filmen kan være bra ja, har 7,4 på imdb Pøh, syns ærlig talt den fortjener mer. Utrolig bra og gjennomført satire. Endret 5. januar 2005 av Carl M Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Pøh, syns ærlig talt den fortjener mer. Utrolig bra og gjennomført satire. Aktuell politisk satire har vanskelig å få noe mer med tanke på de som gir den 1er fordi den mobber en mening de har eller en person de liker. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Pøh, syns ærlig talt den fortjener mer. Utrolig bra og gjennomført satire. Aktuell politisk satire har vanskelig å få noe mer med tanke på de som gir den 1er fordi den mobber en mening de har eller en person de liker. "Look Watson! A bird!" Hva syns du den skal få da? Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Denne bare MÅ sees. Trey Parker and Matt Stone are great comedy writers, but i don't think political satire is their thing. As Dahoyan from Finland also commented here on IMDb, to make a good satire you need to understand the subject. The subject at hand here is "America is policing the world". Meaning America abuse their military powers, they use scare-tactics to justify unnecessary military actions, and they think the rest of the world ignore the terrorist threat etc. But the movie doesn't dispute this. Instead, it reinforces it: "America may be a dick, but the rest of the world are pussies for not standing up to the terrorist assholes" En film som kan få uintelligente intelektuelle til å lire av seg slikt sprøyt er garrantert en høydare i min bok. Hva jeg leser når jeg leser slikt: Mumble grumble, this movie is not politically correct enough. They do not preach the current dogma. That is BAAAAD (sagt med breking i stemmen.) Kanskje jeg like godt skal legge inn en bestilling på DVD'en, først som sist. Endret 5. januar 2005 av JBlack Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) *Spam fjernet* Ærlig talt, litt humor må man da tåle? Endret 5. januar 2005 av PelsJakob Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Ærlig talt, litt humor må man da tåle? Jeg hadde helt alvorlig ikke trodd at den skulle bli fjernet, men dette er sånt man tar opp med moderatoren/forumstyret, ikke i tråden. Vi fortsetter å snakke om filmen. Endret 5. januar 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Men hvordan har den europeiske pressen mottatt filmen? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 (endret) Mener å erindre at den ble godt mottatt i USA(splittet seff, men fikk mest bra kritikk), vil våge å tro at den blir godt mottatt her og. Endret 5. januar 2005 av Carl M Lenke til kommentar
nord Skrevet 6. januar 2005 Del Skrevet 6. januar 2005 fantastiskt film, anbefaler alle å se den. synd det ikke er snakk om flere filmer fra Trey Parker og Matt Stone, det tok knekken på vennskapet. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 fantastiskt film, anbefaler alle å se den.synd det ikke er snakk om flere filmer fra Trey Parker og Matt Stone, det tok knekken på vennskapet. Man må ofre seg for kunsten Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Helt grei film... ikke noe spesielt. Følte meg ikke provosert i verken den ene eller andre retningen. Filmen var helt ok "South Park"-humor, ikke noe mer etter min mening. Hvis noen blir støtt av denne filmen så har de et stort problem. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Morsom film Håper den kommer på DVD med hele sex scenen. Det var jo nesten det beste i hele filmen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå