Gå til innhold

Team America: morsomt, og så sant

Gjest medlem-23990

Anbefalte innlegg

Nei, men når man ikke evner og se nyanser, ei heller finne noe kritikkverdig, eller i det minste forstå at noen kan synes Bushs handlemåte i enkelte tilfeller er kritikkverdig, så kan en lett komme til konklusjonen at vedkommende støtter Bush.

Nå minte du meg om en bedrevitende prest som satt og prata lenge på NRK radio i går. En ting han presterte å si var noe slikt som at fanatisme eller ekstremisme er når man bare ser verden i svart/hvitt og bare ser enkle løsninger, og dette er problemet med Bush.

Personlig syntes jeg ironien i den uttalelsen var ganske påfallende. :lol:

Og jeg synes din vurdering av Seixon faller i samme kategorien, en ensidig og svært forenklet svart/hvitt fremstilling av Seixons forhold til Bush.

:hmm: Nå tror jeg faktisk det er passende med ny signatur....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, men når man ikke evner og se nyanser, ei heller finne noe kritikkverdig, eller i det minste forstå at noen kan synes Bushs handlemåte i enkelte tilfeller er kritikkverdig, så kan en lett komme til konklusjonen at vedkommende støtter Bush.

Nå minte du meg om en bedrevitende prest som satt og prata lenge på NRK radio i går. En ting han presterte å si var noe slikt som at fanatisme eller ekstremisme er når man bare ser verden i svart/hvitt og bare ser enkle løsninger, og dette er problemet med Bush.

Og jeg synes din vurdering av Seixon faller i samme kategorien, en ensidig og svært forenklet svart/hvitt fremstilling av Seixons forhold til Bush.

Det er det latterligste jeg har hørt!!

Hvordan i all verden tolker du det utifra det han sa der?

Viser bare at den signaturen der bare er til å le av når den står under deg

Lenke til kommentar

Det er det latterligste jeg har hørt!!

Hvordan i all verden tolker du det utifra det han sa der?

Viser bare at den signaturen der bare er til å le av når den står under deg

At du ikke forstår betyr ikke at utsagnet er latterlig. Tenk over det i sammenheng med signaturen min du. :lol:

Lenke til kommentar
Bush er praktiserende pedofil

Frekkas: Jeg visste det!111oneone

Seixon: Bevis?

Frekkas: Bush-elskende hyperkristen!

Alle: WTF?

Frekkas: Bush-elskere, hele gjengen! OMG så dere forguder Bush!

:lol:

PelsJakob: Her ser vi den kommunistiske pressen i aksjon.

olsen: Det har aldri eksistert ekte kommunisme. Tsk tsk.

fjotten: Kun en humanetiker kan si noe sånt.

Zyklon: Gi meg goatse.

Lenke til kommentar
Men som jeg sa, denne filmen er alt for kontroversiell for de fleste a ha lyst a se den. Alle som hater Bush, har ikke lyst a se den.

Lo så jeg ikke fikk puste av filmen :D

Trey og Matt kan det med å sparke i de aller fleste retningene på likt. :love:

Digget filmen fra ende til annen, dog ser på meg selv som ganske venstre, jaja. Kan kanskje være fordi jeg antakelig har sett mer south park enn alle 600 på skolen min(får vel våge å påstå det) :hmm:

Virker som denne filmen kan være bra ja, har 7,4 på imdb

Pøh, syns ærlig talt den fortjener mer. Utrolig bra og gjennomført satire. :)

Endret av Carl M
Lenke til kommentar
Pøh, syns ærlig talt den fortjener mer. Utrolig bra og gjennomført satire.  :)

Aktuell politisk satire har vanskelig å få noe mer med tanke på de som gir den 1er fordi den mobber en mening de har eller en person de liker.

"Look Watson! A bird!"

Hva syns du den skal få da? :hmm:

Lenke til kommentar

Denne bare sees.

Trey Parker and Matt Stone are great comedy writers, but i don't think political satire is their thing. As Dahoyan from Finland also commented here on IMDb, to make a good satire you need to understand the subject. The subject at hand here is "America is policing the world". Meaning America abuse their military powers, they use scare-tactics to justify unnecessary military actions, and they think the rest of the world ignore the terrorist threat etc. But the movie doesn't dispute this. Instead, it reinforces it: "America may be a dick, but the rest of the world are pussies for not standing up to the terrorist assholes"

:lol::roll:

En film som kan få uintelligente intelektuelle til å lire av seg slikt sprøyt er garrantert en høydare i min bok. Hva jeg leser når jeg leser slikt: Mumble grumble, this movie is not politically correct enough. They do not preach the current dogma. That is BAAAAD (sagt med breking i stemmen.) :lol:

Kanskje jeg like godt skal legge inn en bestilling på DVD'en, først som sist. :fun:

Endret av JBlack
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...