Gå til innhold

Team America: morsomt, og så sant

Gjest medlem-23990

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-23990

Matte bare le meg skakk ihjel nar dette ble sagt i Team America filmen til South Park skaperene:

Tjener: Sir, Hans Blix is here from the United Nations.

Kim Jong Il: Hans Brix... Oh no... Oh herro, great to see you again Hans..

Blix: Mr. Il, I was supposed to be allowed to inspect your palace today, but your guards won't let me in to certain areas.

Il: Hans, Hans, Hans... We've been through this a dozen times. I don't have any weapons of mass destruction, mk Hans?

Blix: Then let me look around so I can ease the UN's collective mind.

Il: Hans, you're breakin my balls here Hans, you're breakin my balls.

Blix: I'm sorry, but the UN must be firm with you. Let me see your whole palace, or else...

Il: Or else... what?

Blix: Or else, we will be very, very angry with you, and we will write you a letter telling you how angry we are.

:!:

So funny, and so true.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-23990
Hehe, nice one :mrgreen:

Har filmen kommet på kino her til lands? Har meget lyst å se den :)

Den kommer 28. januar star det pa filmweb.no, og jeg skal nok vedde gode penger pa et norske medier slakter filmen. Den er nok alt for kontroversiell og, ehm, hva er ordet, rett pa sak for at noen skal like den. Nar reklamen for filmen sier at nesten alle kommer til a bli sint over filmen, har de helt rett. Filmen gjor narr av amerikansk etterretning, de utallige skuespillerene i USA som later som de kan noe om politikk, og en del filmer og filmsjangere. Filmen er meget politisk ukorrekt, men det er akkurat derfor den er sa bra. Desverre er det bare sentrister som liker denne filmen best, folk som driter i USA eller FN blir hengt ut, sann som meg. Filmen fremhever en rekke problemer med verden den dag i dag, og desverre ser det ut som svaert mange folk ikke har lyst a innromme det.

Dette sier vel det meste:

I tillegg har Bush-administrasjonen omtalt filmen som upatriotisk, og en rasende Sean Penn sendte et lite oppmuntrende brev til de to South Park-skaperne etter at han var blitt fremstilt som sjefen for den fiktive skuespillerorganisasjonen FAG (Film Actors Guild).

Hvis en film klarer bade a irritere Bush-administrasjonen, og deres motstandere samtidig, da ma det vaere en bra film. :D

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Du har rett, noen ganger er det ganske sweet å være sentrist :)

Hvordan har filmen blitt mottatt i Statene og Europa?

Fikk ikke sa store seertall i USA. Vet ikke om Europa. Men som jeg sa, denne filmen er alt for kontroversiell for de fleste a ha lyst a se den. Alle som hater Bush, har ikke lyst a se den. Alle som elsker Bush, har ikke lyst a se den. Det er bare oss i midten som klarer a le av alle parter som har godt av den ser det ut som.

Hvis man ikke liker denne filmen, da er man en bevist partisk person.

Lenke til kommentar
Alle som hater Bush, har ikke lyst a se den. Alle som elsker Bush, har ikke lyst a se den. Det er bare oss i midten som klarer a le av alle parter som har godt av den ser det ut som.

Du elsker jo Bush og amerika av hele ditt hjerte! Ikke forsøk å fremstå som et objektivt sannhetsvitne, det er du alldeles ikke.

Hvis man ikke liker denne filmen, da er man en bevist partisk person.

jaha? Så om man ikke liker denne filmen, fordi du gjør det , er det feil?

Sexion: PRS forumets sannhetsvitne....

Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
Du elsker jo Bush og amerika av hele ditt hjerte! Ikke forsøk å fremstå som et objektivt sannhetsvitne, det er du alldeles ikke.
Dette har du ikke noe bevis pa, men du vil hjerne male meg inn i det hjornet, for ellers detter hele verden din fra hverandre. Jepp, en ateist som stemte for Gore og Nader, som stemmer Ap i Norge, som ikke er pro-life, elsker Bush. :!: Ser du, du er sa blindt partisk at alle andre som ikke tenker likt som deg om alt ma vaere "pa den andre siden". Det beviser at du er fullstendig partisk, mens jeg er i midten. Bare en komplett blindt partisk person ville kunne pastatt at en ateist elsker Bush.

jaha? Så om man ikke liker denne filmen, fordi du gjør det , er det feil?

Sexion: PRS forumets sannhetsvitne....

Om man ikke syns denne filmen er morsom, har man enten ikke det jeg vil kalle normal humor, eller sa er man partisk. Hvis man syns filmen er darlig ifra andre slags vinkler, som om man ikke liker dukkene, osv, osv har ikke mye a si. Men om man ikke er i stand til a le av denne filmen, sa mener jeg at man er for partisk for a vaere sunt.

Hva er PRS?

Endret av medlem-23990
Lenke til kommentar
Gjest medlem-23990
PRS = Politikk, Religion og Samfunn?

:blush:

Doh!

Trodde han snakket om et eller annen slags hoyreradikal forum som jeg ikke visste om. :D

Lenke til kommentar

Alle får gjennomgå i den filmen!

Både politikere fra diverse land og kjendiser. Til og med Michael Moore får det hett i Team America. Men det er dumt at USA sin president ikke er med. Det mangler liksom noe...

Men hvis det er en som virkelig får gjennomgå i filmen, så må det være Matt Dameon. :!:

Lenke til kommentar
Dette har du ikke noe bevis pa, men du vil hjerne male meg inn i det hjornet, for ellers detter hele verden din fra hverandre. Jepp, en ateist som stemte for Gore og Nader, som stemmer Ap i Norge, som ikke er pro-life, elsker Bush. :!: Ser du, du er sa blindt partisk at alle andre som ikke tenker likt som deg om alt ma vaere "pa den andre siden". Det beviser at du er fullstendig partisk, mens jeg er i midten. Bare en komplett blindt partisk person ville kunne pastatt at en ateist elsker Bush.

Jeg ser innleggene dine, anlyserer dem, enkel logisk-deeduktiv metode tilsier at du er pro-Bush. Hva du stemte har jeg ikke sett du har oppgitt før, og du har heller ikke gitt meg et annet inntrykk av at du stemte noe annet enn Bsuh og republikanerne. For alt jeg vet kan du si du stemte noe annet for å igjen innsette deg selv som sannhetsvitne, og gi et annet inntrykk av deg selv enn hva du egentlig er.

Du liker å slenge rundt deg med uttrykk som "partisk" og "bevis", la meg opplyse deg om at dette er et forum og det er meninger det er snakk om her. Egentlig ganske frekt av deg å komme med slike insinuasjoner mot andre brukere som du til stadighet gjør, kanskje påtide å innse at det finnes andre meninger og andre sannheter enn dine egne.

Som sagt tidligere har også dine innlegg et preg av narsissisme og mangel på forståelse av andre synspunkter, dette gjør at dine innlegg blir sett som bedreviter-innlegg av meg.

Bare noen innspill og ikke for å fornærme deg.

Lenke til kommentar

Frekkas: Du er på vidda nå...plukk noen blåbær og slutt med dette våset.

OT: Jeg er litt interessert i reaksjonene til den europeiske pressen om denne filmen. Noen som kan være til hjelp? (Jeg spiser pizza og er en lat faen, gidder ikke lete sjæl)

Lenke til kommentar
Jeg ser innleggene dine, anlyserer dem, enkel logisk-deeduktiv metode tilsier at du er pro-Bush.

Tilgi meg at jeg er totalt off topic, men det er den latterligste påstanden jeg har lest her på lenge. :lol::p:roll:

Det at man ikke kjøper norske mediers anti-Bush propaganda er ikke det samme som at man elsker Bush. :whistle::nei::D

Lenke til kommentar

Nei, men når man ikke evner og se nyanser, ei heller finne noe kritikkverdig, eller i det minste forstå at noen kan synes Bushs handlemåte i enkelte tilfeller er kritikkverdig, så kan en lett komme til konklusjonen at vedkommende støtter Bush.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...