Nitrius Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 (endret) Først så lurer jeg på hvor jeg kan se hvilken versjon av driverne jeg har? Musa er bare helt herlig, har aldri holdt i en bedre mus(hadde mx510 før jeg fikk Razer Diamonback) Men en liten ting jeg irrterer meg over er at noen ganger når jeg opner programmer som firefox så er det sånn at musa henger akkurat i det brwoser opner seg, det er over på et millisekund men du legger merke til det, og vis jeg husker godt nok så var det ikke sånn med mx510 mus, det er ikke farlig akkurat men det er heller ikke så gøy, noen som vet hva kommer av? Ellers er musa helt nydelig er herlig å spille CS:S med den. Edit: Har tweka USB porten til 250hz vis det kan ha noe med saken å gjøre? Endret 3. januar 2005 av ToxicMan Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Har ikke merket det samme. Anntar det det grunner i drivere eller noe sånt. Kanskje andre har noen mer feedback? Ekstremt fornøyd forsovidt. Eneste minus på diamonback er at noen av sideknappene er nesten helt umulige å nå uten å "slippe" musens normale grep. Jeg anntar dog det måttevære sånn for å kunne tillate bruk av venstrehendte... -Stigma Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 Er storfornøyd med musa jeg å Den henger ikke i spill og sånt liksom, det er bare akkurat i de millisekundet jeg åpner et program(ikke alle program) men firefox f.eks. Er ikke så stort greier å venne meg til det liksom, men syns det var litt rart. Men vis det skulle være noen som har noe peiling på det her så fortell. Ellers er musa en drøm, skjennte forskjell med en gang jeg tok i musa fra mx510 som jeg hadde før, angrer ikke et sekund på at jeg skaffa meg Razer Diamondback Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå