crapgame Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 har registrert en konto hos home.no og tenkte å laste opp bilder til siden min ved å bruke ftp, men har aldri gjort det før. kan det gjøres bare og hvordan gjør man det? Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 har registrert en konto hos home.no og tenkte å laste opp bilder til siden min ved å bruke ftp, men har aldri gjort det før. kan det gjøres bare og hvordan gjør man det? Skaff deg et ftp program og last opp sidene. Jeg bruker filezilla. Se her Lykke til Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 takk takk. jeg fikk det til Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 hvorfor funker ikke bildet mitt som ligger under brukernavnet mitt? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 3. januar 2005 Del Skrevet 3. januar 2005 Fordi du har gjort noe feil. Vanskelig å si med så lite informasjon. Lenke til kommentar
crapgame Skrevet 3. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2005 jeg la inn adressen til filen hva mer skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Du må huske å skille mellom store og små bokstaver. Adressen til et bilde blir noe slikt som dette: http://www.home.no/brukernavn/bilde.jpg Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Legg inn adressen i adresselinja på en nettleser. Da finner du fort ut om du bruker riktig addresse. Hvis du forteller oss hvor bildet ligger blir det lettere å hjelpe deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå